Moja lista blogów

sobota, 28 stycznia 2023

Puszczam rym

 Lepiej jest puścić  rym z Częstochowy,

niż pyknąć czy wdychać dym tytoniowy.

Zrobiłam sobie po blogach wycieczkę,

i przetrawiłam tę słowną sieczkę.

 Dużo słomy, trochę trawy,

fajne  są takie zabawy.

Raczej od tego, trudno o  ucieczkę.

Większość blogów mnie rozbawia,

mniejszość w osłupienie wprawia.

Powiedzmy vlogi,  jakieś własne kanały,

przed kamerką plotą codziennie banały,

Parcie na szkło mają,

ubierają się i przebierają,

chcą żeby ludzie ich słuchały

i suby czy lajki wstawiały.

W sumie na Yt można ponoć zarabiać.

No kto ma na to czas, pytam ja Was

Lepszy od tego spacer i las.

 

 Dlatego książek nie piszę, zgodnie z memem powyższym:)

Jedynie puszczam sobie rym,

gdyż   wówczas dobrze mi z tym.

Piszę i zaznaczam tu odważnie,

że nie biorę wszystkiego na poważnie.

Niech dystans do rzeczywistości wiedzie prym.


~~~~~

Szynka gotowana, sos chrzanowy na rosole z niej, ziemniaki pure ,karotka z groszkiem, borówki.

Na śniadanie ser biały na kanapce z papryką marynowaną, na kolację kanapki z pasztetem i cebulką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...