Moja lista blogów

poniedziałek, 9 stycznia 2023

Chrzest

Przypomniano mi wczoraj w kościele,

że jako ochrzczona, Boga mam w ciele.

Dobre postępowanie,

gwarantuje zbawienie.

Można by opisać korzyści jeszcze wiele...

ale  prozą dokończę jutro,

dziś tylko zajawkę wstawiam krótką....

*

W sumie tyle już napisano, chodzi o to by zrozumiano..

Dlatego więcej słucham i czytam, niż piszę.

 Są dowody, że to tutaj Jezus został ochrzczony

 CO NAM DAJE CHRZEST? – Apologetyka

 Co wnosi w życie człowieka chrzest?

 Po co nam chrzest?

6 komentarzy:

  1. Tak po prawdzie, to dość tych świąt mam.
    Uszy mi spuchły od tych kolęd,
    ręce posłuszeństwa odmówiły od zakupów,
    pierogów, siekania, gotowania i porządków.
    Żołądek też nie wytrzymał i chora jestem od tego.
    Oby jak najmniej takich świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze dodam,
    że za wiele osób z Jezusa żyje w tym kraju i na świecie.
    Weźcie się do konkretnej roboty,
    i zacznijcie pracować
    a nie tylko udawać, że coś robicie i tylko modły uprawiacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Katechetek się namnożyło,
    lekcji religii przybyło
    i na siłę wtłaczają coś...
    Dzieci protestują, nie chcą tego i nie trawią,
    za dużo tego,
    nawet kury i świnie protestują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      Witaj, Irsilo!
      Ja też mam dosyć świat (całe przechorowalam). A teraz to szatańskie tempo w pracy. Zresztą, atmosfera też jest podła. Marzę o emeryturze. Albo wiecznym odpoczywaniu.

      Usuń
  4. Doskonale Cię Almo rozumiem.
    Emerytura jest dobra na początku,
    ale później już nie,kiedy zdrowie siada
    i nie masz siły z domu wyjść,
    nawet po pieczywo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      Dziękuję. Rozkleilam się trochę.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...