Moja lista blogów

wtorek, 1 sierpnia 2023

Narwałam dziurawca i jeżyn

 Aż  mi się włos na głowie  zjeżył,

ileż to narwałam dziurawca i jeżyn.

Fioletowe owoce zawierają antyoksydanty,

a w dziurawcu skuteczne są antydepresanty.

Na pewno naturze i ziołom trzeba wierzyć.



Dziurawiec na strychu już suszę,

a z jeżyn sok naturalnie wymuszę.

Udało się znaleźć i zebrać,

a teraz zaczęło lać jak z cebra.

Jeszcze po inne skarby wyruszę.

*

Ogórki konserwowe zrobię, trochę, zakiszę .

Dziś wiśni nakupiłam,

kompot zrobiłam i konfiturę,

gdyż ją uwielbiam.

Poza tym trafiłam do tańszej apteki

i wykupiłam przepisane leki.

Niech zdrówko zawita na czas daleki.

*

Bez tych medytacji, trudno byłoby mi żyć.

Czytam i ustawiam się codziennie,

choć nie na każdy dzień są cenne. 

codzienne-motywacje.pl

Schizofrenię syna,wraz z nałogami, trudno wytrzymać.

Kosztowna sprawa. 

5 komentarzy:

  1. No zdrówko najważniejsze Urszulko .Bodzio .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mnie w lipcu przypiliło, z nóg zwaliło, że wreszcie zaczęłam o siebie jakoś dbać, by sprostać zadaniom.
    Nikt inny, tego nie zrobi, sami za siebie odpowiadamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżyny są super, kiedyś u nas było ich dużo, teraz niestety mniej. Jagód było w tym roku sporo, kupiłam, ale dość tanio od znajomej. Pyszna i zdrowa natura. Ty masz tam tej natury jeszcze
    pod dostatkiem. Pozdróweczki- basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Uleczko, jak sami o siebie nie zadbamy, to nikt tego nie zrobi, a Ty jeszcze masz chorego syna- basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz borówki amerykańskie w modzie.
    W sumie w sklepach dostępne cały rok.
    Jakoś za nimi i tymi naszymi z lasu, nie przepadam,
    mąż zaś lubi. Ula.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...