Moja lista blogów

niedziela, 26 maja 2024

Kwiatek dla matek


 

Myślę sobie jaki by tu kwiatek,

 kupić na  dzisiejszy dzień  matek.

Bardzo pasują  lewkonie,

gdyż matki są jak lwy i konie.

Bukiet długo  pachnie we flakonie. 


*

Bardzo pasują również piwonie,

ale już piwo, to raczej nie.

Wyszyj też matce różę,

przetrwa wszystkie burze.

Gdy twe serce, za jej trudy, płonie.

 





 


Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 26 maja

    Często próbowałem zapobiegać powtarzaniu błędów przez przyjmowanie surowych reguł zachowania. Choć mogę uczyć się na podstawie doświadczenia, nie mogę zaplanować każdej sytuacji, która się może wydarzyć w przyszłości. Usiłując tak robić, ograniczam tylko swoje możliwości. Kiedy gubię się przy takim ograniczonym myśleniu, Al-Anon przypomina mi: „Zachowaj otwarty umysł”. Cieszę się, że tak się dzieje, ponieważ ja się nieustannie zmieniam. Ciągle potrzebuję odchodzenia od starych idei, gdy już mi nie pomagają. Jeśli staram się nie przywiązywać do jakiegoś sposobu podchodzenia do życia, to dostosowuję się do zmiany z o wiele mniejszym stresem i wysiłkiem. Kiedy zachowuję otwarty umysł, zwykle moje ścieżki krzyżują się z drogami ludzi o elastycznym sposobie myślenia i pomagamy sobie wzajemnie patrzeć na sprawy jeszcze jaśniej. Jak mówi przyjaciel: „Nie widzimy świata takim, jaki jest. Widzimy takim, jacy my jesteśmy”.

Przypomnienie na dziś

    Kiedy wzrastam, nadal uczę się i oduczam, zastępując stare idee nowymi i przyciągając tych, którzy je odrzucają. Dziś witam z radością przypływ informacji, które niejako karmią i uzupełniają moje ja, gdy coraz bardziej staję się sobą.

„Zwracanie się twarzą ku zmianie i zachowywanie się jak wolne duchy w obliczu przeznaczenia to niezniszczalna siła”.

Helen Keller 

 codzienne-motywacje.pl

~~

Rosół, schabowy, ziemniaki surówka z młodej kapusty, colesław, dużo koperku i mlodej cebulki, natki pietruszki, ciasto cytrynowe, lody.

30 komentarzy:

  1. O gratulacje dla Ciebie. Piękne kwiaty, ciasto, Martini. Tylko świętować proszę pani Urszulki 🌺❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Acha wpadł bym na obiad, pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatek dla Mamy

    Dziś jest idealny moment
    żeby podziękować ci za wszystko, co robisz.
    Twoja „miłość matki”
    otacza naszą rodzinę
    jak specjalny uścisk od ciebie.

    Może nie mówię tego wystarczająco często,
    ale mam nadzieję, że wiesz, że to prawda.
    Z każdym dniem - pod każdym względem
    Kocham Cię i doceniam.

    e-d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z poprzedniego roku.
      Dziś bukiet z fantazyjnych tulipanów, bombonierki, kawa wyborna , ekstra herbata i żadnego alkoholu.
      Obiad był bardzo smaczny, surówka z młodej kapusty i zielenina zadziałała.:)))

      Usuń
    2. Moja już nie żyje, ale dzięki niej ja żyje i moje dzieci są na świecie.
      To wielki trud i wysiłek dla kobiety,
      choć nieraz podzięki od dzieci, nie dostaną, niestety,
      bo coś nie tak było,
      bo się na świat, nie prosiło...
      bo na szacunek się nie zasłużyło.
      Podobno tylko u nas w Polsce 26 maja to święto matek,
      w innych krajach, inne są tego święta daty.

      Usuń
    3. Tak jak moja. Były dzieciaki przyniosły prezenty Basi. Obiad i poszły. I zrobiło się smutno. Teraz dostałem Smsa, że jutro będzie briefing z panią Szydło na placu Biegańskiego u mnie. Stop podwyżkom. Wpadnę rowerkiem złożę podpis. Parno bardzo i dzień zleciał.

      Usuń
    4. Ja na siłę do polityki się nie wtrącam,
      dla mnie Szydło to taka kobita pitoląca.
      Pawłowicz popiera, flagą Unii du*ę podciera,
      a kasę z europejskiego koryta pobiera,
      tumani lud, lekko żyć dalej pragnąca.

      Usuń
    5. Niestety lawina ruszyła już dawno
      i nic tego nie powstrzyma.
      Marzą sie Ursuli von der L..., stany zjednoczone Europy
      i tak też będzie.
      Polska to taki kraj przechodni,
      który żadnej mocy, żadnego produktu własnego nie ma ,
      jak choćby Południowa Korea, która produkuje, elektronikę,
      wszelkie smartfony, komputery, samochody, sprzęt AGD i temu podobne i świat tym zalewa.
      U nas w latach 90 wszystko zostało zlikwidowane,
      cały przemysł w sumie, potem 2004, weszliśmy do Unii
      i pies pogrzebany.
      Musimy robić, to co oni nam dyktują.

      To już ostatnie podrygi, zdychającej ostrygi,
      gadanina Szydło czy Kaczyńskiego o wartościach, patriotyzmie, katolicyzmie...

      Jesteś biedny, do powiedzenia nic nie masz.

      Usuń
    6. Znaczy się gadać sobie możesz, pobożne życzenia mieć,
      ale wpływu już na politykę i na ekonomię nie masz.

      Usuń
    7. Polecę jej dzisiaj twojego bloga. Powinna sobie wziąć do serca. A może i Kaczyński zajrzy tu 😁 Ty to taka pani co tylko bierze z każdej władzy jak dają. A z siebie to nic. W środę mam szkolenie bo jestem w komisji wyborczej.

      Usuń
    8. A co ja niby biorę? Swoje wypracowałam zamiast gadać i się udzielać, czy promować.
      Ja do władzy się nie nadaję, zwykły ze mnie pionek i pachołek.
      Nigdy do żadnej partii ani Solidarności nie należałam.
      Ty pisowiec, solidarnościowiec, kibic, to się udzielaj.
      Ja z siebie nic?
      A co jeszcze na starość z koniem mam się kopać,
      z wiatrakami walczyć, głową w mur bić?

      Akceptuję i godzę się z tym, czego nie da się zmienić,
      w tym i chorobę syna.
      Na darmo, nie trzeba piany bić i sił marnować.
      Polityki z kościołem, nie powinno sie łączyć.
      Co boskie, to Bogu, co cesarskie, cesarzowi
      tak jak sam Chrystus powiedział.

      Usuń
    9. A mojego bloga, to nikomu nie polecaj,
      już tyle razy prosiłam.
      Własnego sobie załóż, katolickiego z własnymi, jedynie słusznymi poglądami i się promuj na nim,
      nie na moim.
      Mój nie jest, do użytku publicznego i popularnego,
      ani dla jednej ani dla drugiej strony.
      Bezstronność zachowuję.
      Poza tym nic tu nie ma ciekawego.

      Usuń
    10. Co takiego niby dla Polski zrobiłeś,
      kiedy np. Gabriel Janowski, prawie Rejtanem w polskim sejmie leżał? Cukrowni polskich broniąc.
      Za gracą pracowałeś, tak?
      A teraz to już musztarda po obiedzie,
      jakiegoś patriotę udajesz?
      Mi wypominając, że nic dla kraju nie zrobiłam.

      Usuń
  4. A kto komu poleca co Ci się robi. Masz jakieś zwidy. Sama lubisz gadać z ludźmi. A gadasz jakieś bzdury. Ani z Ciebie katoliczka, ani polityczka. Jak zagrają tak tańczysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama dajesz linki na drugim forum. Komuś sama zarzucałaś to. Nie moja sprawa z tym. Ale ogarnij się kobieto.

    OdpowiedzUsuń
  6. To raczej Ty się ogarnij.
    DZIS MNIE MOCNO OBRAŻASZ!
    Ja mogę linki dawać, by sobie ktoś zerknął,
    *każdy ptaszek swoje gniazdko chwali*
    a Ty nie polecaj tego co nie twoje, nikomu,
    jak sam nie masz się czym pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam forum wspólne i byłaś tam i wylecialaś z hukiem. Nie jesteś taka cudowna jak siebie opisujesz. Masz wahania jak młódka. Kompletne bzdury powielasz jedynie. A reszta guzik Cię obchodzi. Nie potrafisz z ludźmi rozmawiać. Bo zaraz wybuchasz nie kotrolowaną złością. Wszyscy są źli tylko Ty cacy. Jak wejdziesz na jakieś forum to narzucasz swoją rację. Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaca dziś masz?
      To nie pisz.
      Siedzisz pod czyjąś spódnicą i jej forum mi polecasz?
      Już kiedyś ta sprawa była tu i tam poruszana.
      Uważaj i kontroluj się, jaka to ja jestem, nie oceniaj,
      tylko poglądów sie trzymaj
      byś u mnie z hukiem nie wyleciał.
      Nazbyt wiele, sobie tu dziś pozwalasz!
      Nie jesteś u siebie!

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć. Tam jestem ponad dwa lata i dobrze mi z tym. Wszystkich posadzasz o kaca, a sama pewnie masz. Nie raz tu Edka wywalalaś. Nie masz za dużo przyjaciół , a ci co się pojawiają to za mną przychodzą. Masz dzisiaj muchy w nosie wyciągnij je sobie. Samotny biały żagiel. Szanuj innych.

      Usuń
    3. Wpierw mnie poszanuj, skoro chcesz być szanowany.
      Za twoje towarzystwo, które tu za tobą przylazło,
      już swoje wycierpiałam.
      Skoro masz takie fajne forum,
      to w sygnaturkę je sobie wpisz i innym polecaj.
      Ja tam w życiu nie wejdę, nawet w sto koni,
      nikt mnie tam nie zagoni.
      Już jego smaku doświadczyłam.
      Uwagę zwracam każdemu, kto nieodpowiednio się zachowuje,
      nie jestem stronnicza, nikomu nie ślubowałam.

      Usuń
  8. Ja nikomu z reguły nie dopinguję,
    swoich adwersarzy zawsze szanuję.
    Co kto ma na wątrobie niech wywali,
    bo nie oto chodzi byśmy się kochali,
    choć wiadomo, że zgoda buduje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak myślę. Siemka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematu powinniśmy się trzymać iw sumie tak jest,
      gdyż.
      'Matką jest również Polska, ta ziemia, moja Ojczyzna,
      tu są moi bracia i siostry,"... jak papież ongiś w Kielcach powiedział.
      https://www.youtube.com/watch?v=8U07t-VnJ9s

      Usuń
    2. Dziękuję Mamie i Tacie!
      https://www.youtube.com/watch?v=tp2F8C6vD7o

      Usuń
  10. Powinniśmy, ale to nie jest jakiś wymóg.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszę z mojej, ciekawe czy opublikuje. Raziczek jeden może się uda.
    Hipotetycznie, gdybyśmy się w cztery konie spotkali, no filmowo by było. Chłopcy coś jakby poluzowali krawaty... Ula by nas słusznie trochę wybatożyła, ja bym grała skromnisię, no i nie wiem co jeszcze by było... Ściskam was dość mocno bo nie wiem kiedy będzie dostęp❤️💙💙

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się, sprawdzam, czy jeszcze raz wskoczy, może się coś odblokowało.
    To jeszcze raz całuski 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamuniu, jakby działa🙊

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie czasem tak wyloguje, że muszę zmieniać hasło.
    Długo to trwa, by dostęp mieć do pisania bloga.
    Kto za tym stoi?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Noc Kupały

Raz na faceta w Noc Kupały, nimfomanki się zleciały. Patrzą na rozporek, a tam mały stworek.  Z rozpaczy utopić się chciały.  https://okn.ed...