Moja lista blogów

wtorek, 13 października 2020

Cały wtorek lało

 no i  do teraz leje,

choć już noc,

po 23 jest.

Ma  deszcz moc,

skarpety wczoraj zmoczyłam,

kiedy po bułeczki wyskoczyłam,

potem ileś razy przez okno patrzyłam,

czy przerwy sobie jesienny ukrop nie zrobił,

gdyż przecież dziś  dzień seniora w pewnym sklepie

i warto bonusik zarobić.

Nie dałam się zamknąć w domu

i ubrana przeciwdeszczowo,

na zakupy się wybrałam,

.

Pierwsze na co natrafiłam po drodze  w pewnym sklepie,

to gumowce ogrodowe,

zielone, włoskie, matowe, przymierzyłam

i z wielką radochą zakupiłam.

Już mi panie deszczu skarpet nie zmoczysz,

kiedy po chodniku będę kroczyć.

Niech tam strużki  i potoczki po nim sobie płyną,

wylej się dobrze  przed zimą. 

Jeszcze tylko na wiatrów czekam obudzenie,

kiedy przed zimą wyrwą  z drzewami korzenie,

oczyszczą przyrodę i ziemię  ładnie,

a potem tylko śnieg już spadnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...