Moja lista blogów

sobota, 31 października 2020

"Od urodzenia do śmierci"

 życie nasze powinno być chronione,

taką poprawkę do konstytucji bym wprowadziła,

a nie od poczęcia, by chore zarodki na świat wydawać.

Życie zaczyna sie od przyjścia na ten swiat.

Jeśli ktos ogrodnikiem jest, czy hodowcą , to wie,

że zainfekowanych roślin czy zwierząt,

się na siłę nie hoduje.

Jeśli ktoś ma w tym upodobanie,

proszę bardzo, ale zbankrutuje.

Nawet nasz papież, śwJPII,

taka postawę miał, że życia chorego, 

na siłę nie należy podtrzymywać,

jakimiś sztucznymi preparatami czy urządzeniami,

Ale oni, ci nasi  duchowni i politycy tej partii,

 się uparli, że  od  poczęcia, życie człowieka, należy nazywać

i chcą wolę swą wszystkim , normalnie rozumującym,

 ją narzucić,  ustawami, dekretami.

Nawet w biblii, czegoś takiego nie ma.

I tu do was "duchowni" pytanie mam,

co żeście uczynili z tą waszą religią w szkołach,

te dwie godziny tam mając,

nawet od przedszkola do matury,

że młodzi nie chcą was słuchać?.

Tyle księży i  katechetek,  nieraz na rozumie ograniczonych,

(które tylko takie znam), żeście do szkół wprowadzili,

by dzieci ogłupiać.

Zamiast uczyć języków i etyki świata.

Zatem rozumiem, że jeśli od dziecka 9 letniego

( w moim przypadku własnego) wymaga taki ksiądz

tajemnic różańca na pamięć, którego ja sama nie znam,

i by do   pierwszej komunii go dopuścić, każe mi do niego jechać,

by egzamin z tych formułek, ono musiało zdawać

gdzieś  w jakimś zgromadzeniu sióstr,

sobie wygodnie mieszka,

ma ugotowane i wyprane 

i jakiś chory doktorat sobie pisze,

by nad nami panować.

To dlatego, na zawsze odeszło moje dziecko i inni z tego kościoła.

Większość licealistów na religie nie chodzi.

Nie dajemy się ogłupiać,

 jakimiś urzędnikami w takim przypadku.

Zresztą, kiedy po kolędzie u nas był,

ten ksiądz po latach wielu, i z grzeczności go przyjęłam

to tym swoim doktoratem szpanował, czy epatował,

nawet swoja książeczkę mi zostawił

jako swój doktorat,

gdzie samymi cytatami się posługuje, żenada,

takie jakieś przesłanie, dla mlodych.

No nie ujmuje i nie wciąga.

 

Nikomu nie dam się znieważać.

Kobiety racje maja, że protestują.

 I choć taka stara już jestem,

nie pozwolę się ogłupiać w imię kościoła.

Ten artykuł szczególnie polecam, do przeczytania na weekend

 https://kobieta.onet.pl/13-gniewnych-kobiet-po-dobroci-nie-chcieliscie-no-to-wyalac/pr5nrcx

Całkowitą  porażkę żeście ponieśli,

jeśli o nauczanie chodzi religii niby katolickiej 

i pałętanie bezkarne i niby nauczanie  po szkołach ,

od przedszkola poczynając

jako i ja, nauczyciel romanista z wykształcenia,

choć o prace po tym kierunku trudno było i jest,

jakoś przetrwałam,

ciągle się przekwalifikowując, dokształcając

by do emerytury dotrwać i sobie ją wypracować.

A wyście mieli wszystko zagwarantowane,

wraz z tym konkordatem i wprowadzeniem religii katolickiej do szkół.

 No dziś odezwał się mój ból.

P.S

może zacznijcie głosić nauki ,

takie od serca,

jak to baptyści to robią,

by się w kościele utrzymać

zamiast odprawiać te formułki w ornatach,

gdzie potem za wami diabeł dzwoni ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...