Moja lista blogów

sobota, 10 października 2020

Podagrycznik złośliwy

 Taka prawda jest,

że skoro ogródka swego nie sprzątasz,

nie przekopujesz,

po prostu prace w nim zaniedbałaś,

to odezwie sie ten chwast obrzydliwy,

podagrycznik pospolity,

jako za  chwast uważany,

 pierwszą role przejmie i przestrzeń ci zajmie wszelką.

Dziś ze z letargu, po latach dwóch sie obudziłam,

i na swój ogródek wkroczylam,

wykopując dwa wiadra korzeni jego

i w nowe miejsce lawendy przeniosłam.

Miejsce robię na bratki takie małe,wręcz dzikie i stokrotki,

które sie ze skrzynek aż proszą,

 by je w miejsce rozsądne przed zimą wkopać.

Jeszcze sobie na goździki popatrzyłam,

u mnie to sa te chabo, czy jak tam.

Jakos zimy przeżywaja,

gdyż pod  nimi rury c.o są

i u mnie jakoś zimy znoszą.

A do tego jeszcze jakies białe tulipany kupiłam dziś w sklepie na l

takie co to od kremów w biel przechodzą,

tak sobie kolor zmieniają jak kameleon 

i je do wiadra, pojemnika posadziłam.

Oby tylko zbytnie mrozy zimą nie były.

Zdjęć już nie miałam siły robić ,

gdyż upaprana ziemia byłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

udostępnij wszystkie

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...