Moja lista blogów

czwartek, 22 października 2020

Koronawirusem się chwalą?

 ale jakoś nie umierają,

może na litość biorą,

lub inny wabik,

jak na te  ryby,

a tu tak, tak na niby?

to  na kpinę zakrawa,

taka internetowa zabawa?

 Wszelkie gwiazdy, celebryci,

a to Owsiak, a to Rodowicz,

czy jakiś Majdan,

czy pogodynka gwiazda

i inne z tvn.

Ale jazda!

Chcą by o nich mówić, chcą błyszczeć,

bez tego nie mogą istnieć.

Może ja również tego wirusa mam,

gdyż codziennie do sklepów zapitalam,

a moi niepełnosprawni w domciu sobie siedzą.

Wszystkie mięśnie mnie nieraz tak bolą,

pocę się i temperaturę mam,

tak ponad 37,  i stopni kilka.

Nie wywołuję z lasu wilka,

ale wystarczy chwilka,

by z tego padołu zniknąć na zawsze.

Widocznie chodzi im o to,

by na pierwszych stronach być,

to jest  właśnie, to parcie na szkło.

hohoho:)

P.S

Wspaniali ludzie odchodzą z tego padołu,

młodsi ode mnie,

 nie sposób ich tu wszystkich wymienić.

Dzięki Ci Boże, że jeszcze żyję,

widocznie muszę

 sprawy na tej ziemi uporządkować.

Dzięki Ci Boże za życie!

Wszystkich dopadło to g.wno,

po równo,

ot sprawiedliwości nie trzeba wymierzać

i się sprzeczać kto racje ma.

Czy pis czy peło.

Wszystkich wcięło.

Rób swoje i ciesz się tym co masz

i do przodu marsz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...