Moja lista blogów

niedziela, 25 października 2020

Z soboty na niedzielę

 zmiana czasu była,

a ja w środku nocy sie obudzilam i chciałam po pieczywo iść,

gdyż mi się coś poprzestawiało.

Nawet już spodnie ubrałam

i gotowa do wyjścia byłam.

Takie nawyki zakodowane w sobie mam,

że z rana po bułki wychodzę,

by na delikatny żołądek mąłża

mu je dostarczyć.

Ale w środku nocy?

Dobrze, że mąż nie spał i się mnie zapytał,

dokąd to ja się po nocy wybieram.

Hahaha,

śmiertelnie już jestem  wszystkim zmęczona,

szczególnie emocjonalnie wypalona,

szczególnie tym ostatnim orzeczeniem i protestami.

Swój zegarek tradycyjny przed chwilą ręcznie ustawiłam,

Dobry czas wskazuje, według komputera.

Jednak z  czasem w komórce problem mam,

gdyż przedwczoraj całkiem mi się rozładowała

i czasu nie potrafię sama ustawić.

Pokazuje mi  datę 3 listopada rok 2017:)

No i co ja mam robić?

Jakieś hasło mam podać,

to nie pin, próbowałam,

ale nie działa.

Ale w sumie można się do mnie dodzwonić i o to chodzi.

Dobrze, dziś niedziela, sklepy zamknięte

i do kościoła tez nie muszę iść,

zwolnieni jesteśmy,

jedynie przed telewizorem mszę pośledzę.

Odpoczywać, odpoczywać.


P.S.

Dopisek sobie zrobię,

 poleżałam, instrukcję obsługi telefonu poczytałam,

właściwą datę i godzinę ustawiłam.

Dałam radę, nie taka ze mnie noga.

Internet penetruję, dobrych wieści poszukuję

i  na szczęście, znajduję .

https://pl.pinterest.com/pin/736268239065345142/?nic_v2=1a7hYy56g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...