Moja lista blogów

sobota, 24 października 2020

Eugenika

 co to takiego jest?

Już mi sie przypominają doświadczenia na ludziach,

które to hitlerowcy czy naziści robili,

w obozach czy innych szpitalach.

Psychiatrycznych to bardzo dużo nabudowali,

by psychicznych sie pozbyć,

rasę swoją oczyścić z wszelkich nieodpowiednich typów.

Żydzi i inne nacje, również im przeszkadzały, to ich gazowali.

Po wielu latach sie okazało,

że chociaż tak swoja rasę chcieli oczyścić,

z ludzi pokracznych 

i niewydolnych psychicznie 

czy fizycznie czy umysłowo,

to natura i tak powróciła z swoją siłą.

Okazało się, że po tych czystkach

 i tak  potem 1% chorych sie rodziło wszelakich

 w społeczeństwie

i zdrowi musza to wytrzymać

i jakoś znosić.

A ostatnio , znów dziwny krok poczynili,

za błędy nazistów, sprowadzając sobie islamistów.

jako zadośćuczynienie?

Nie rozumiem pokracznego tłumaczenia,

że jeśli płód chory,

to należy go wyskrobać.

A może lepsze rozwiązanie jest,

"matko pozwól żyć"

i po prostu donosić, co natura dała?

Kiedyś było hasło wódko pozwól żyć.

Donoś, zatem, tą ciążę do końca w spokoju,

skoro już tą macice masz do dawania życia.

Skoro twoje dziecię nie jest w stanie samodzielnie żyć,

niech sobie umrze śmiercią naturalną, 

ty nie musisz w to ingerować

i wyroku na nie dawać

i lekarzy w to wciągać.

Te kilka miesięcy ciąży jakoś wytrzymasz,

na efekt końcowy popatrzysz

i sumienie spokojne będziesz miała,

gdyż naturze się nie sprzeciwiłaś.

No nie jesteście bogami,

wy wszystkie feministki chamskie,

(do ostatniego waszego hasła sie odwołuję,

"Wypi....lać "

by na to wpływać. 

Nigdy nie wiecie, czy wasze dziecko ,

na jakąś chorobę  nie zapadnie,

choćby studia skończyło,

na schizofrenie nieuleczalną,

która czasem rozum odbiera,

czy też na raka lub cokolwiek innego.

Czy w takim przypadku,

też by trzeba unicestwić?

Zatem może noża mam wziąć 

i syna swego schizofrenią obarczonego,

od ponad 16 lat

mam zadźgać?

Tylko 500 zł na niego mam,

gdyż renty żadnej się nie dorobił,

gdyż za późno zachorował,

za mało  pracował w tym w różnych krajach, na czarno,

co się nie liczy do składek.

Teraz sie z nim dzielimy, tym co mamy,

nawet jego nałogi sponsorujemy,

gdyż przy tej chorobie to normalność.

Od państwa polskiego,

niczego się nie domagamy.

Takie francuskie powiedzonko jest:

Chasser le naturel, il revient au galop

co mniej więcej tyle znaczy,

że natura swe prawa ma

i nie należy w jej naturę ingerować,

gdyż potem, ona sie mści,

 na tę zemstę na niej,

zwielokrotnioną siłą odpowie.

Tu na ziemi są jej prawa 

i należy ją respektować.

Coś jednak ludzie złego uczynili

i wbrew niej,

że  aż covida zesłała.

to ona tu rządzi, czy jakaś siła wyższa.

Porządek zrobi po swojemu,

gdyż planeta ziemia jej własnością jest i ona tu rządzi.

P.S.

Ten post pod wpływem emocji,

może nie tylko,

ale też pod wpływem mojego rozsądku był napisany,

i już nie  będzie modyfikowany.

Teraz gehennę mam,

gdyż mój syn głośno sie wydziera,

walcząc ze swoimi głosami.

Aby to ustąpiło, 

to powinnam dawkę usypiaczy zwiększyć.

Zaraz to zrobię,

gdyż mój mąż bardzo chory,

tego darcia się jego nie wytrzymuje.

O sąsiadach nie wspomnę

W sumie nie rozumiem kto większe tu ma prawa,

czy ja, która ledwo nogami powłóczę,

 czy on?

Nic już nie wiem.

Jak dobrze, że za moich czasów usg nie było.

Na świat wydawałam co w brzuchu było

i się zagnieździło.

Tym sposobem trzech wspaniałych synów mam,

A to, że jeden na schizofrenie chory,

to też jest od losu nauka.

Wszystko jest po coś.

Ludzie to nie  są  chwasty,

jak ten podagrycznik,

który mi tu wszystko zarasta,

nawet te małe ogródki przed blokiem.

Razem z tym płodem niechcianym,

powinni wam macice usuwać,

wraz z jajnikami i wszystkim co życie daje,

gdyż na nie nie zasługujecie.

To byłoby wspaniałe

i sprawiedliwe,

ale kto ma to robić? 

I w imię czego, 

Przysięgi Hipokratesa,ma wam usługiwać?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...