Moja lista blogów

wtorek, 23 maja 2023

Bratam się z bratkami


 Długo kwitną od początku wiosny,

pokazując swój pyszczek radosny. 

Przez całe lata,

z nimi się bratam. 

Uprawiam,wyszywam i żywot mam znośny.










~`~

O jedzonku napisać zapomniałam,

otóż w niedzielę schaby udusiłam poćwiartowane, wraz z boczkiem

z różnymi przyprawami, kminku i czosnku nie żałując, sałata lodowa była z sosem vinegret,

do tego oczywiście ziemniaki młode.

Na pieczenie ciast, sił nie starczyło

a na deser jedynie banany,

W poniedziałek zupę fasolową ugotowałam z dużą ilością warzyw,

ziemniaki z niedzieli odsmażyłam na maśle z olejem i cebulą,

jajka usadziłam i mizerię z duża ilością śmietany zrobiłam.

A dziś, no cóż, po zakupach w carrefourze,

siły mam już nieduże,

zatem kaszę nastawię jęczmienną,

kotlety mielone z piersi indyka wyciągnę zamrożone,

sos do tego pieczeniowy z niedzieli

i zapewne ćwikła z chrzanem będzie do tego pasowała.

10 zł zarobiłam tam jako senior emeryt,

dokonując zakupów  koniecznych, za ponad 114zł .

Ceny jak dla mnie, zbyt duże.

Wszystko się tam zmieniło,

znaczy w carrefourze,

gdyż dawno tam nie byłam.

Wszystko w gablotach chłodzonych

ii mięso wszelakie paczkowane.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...