Moja lista blogów

sobota, 6 maja 2023

Koronacja Karola III

 Karol III od dziś królem Angielskiej Monarchii,

ani mnie to nie cieszy ani mnie to nie martwi.

Oglądałam te koronowane głowy,

i dzień mi zszedł do połowy.

Anglia dobrze  się trzyma, bez anarchii.

 



 Tak sobie powspominałam, po śmierci królowej, Elżbiety II

irsila Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 20.09.22, 19:06

Zacna Królowa z Windsoru,
nie miała niestety wyboru.
Karol został królem,
przyznam z wielki bólem
Dlaczego nie Anna, Andrzej czy Edward'u ?

 

feelek Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 25.09.22, 00:51

irsila napisała:

> Zacna Królowa z Windsoru,
> nie miała niestety wyboru.
> Karol został królem,
> przyznam z wielki bólem
> Dlaczego nie Anna, Andrzej czy Edward'u ?
>
Anna: nie: gdyby z konia spadała
królowa, drżałaby Anglia cała ...
Nie król, a znów: królowa?
na samą myśl boli głowa:
gdzież płci równość (choć tycia, wręcz mała)?

 

feelek Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 25.09.22, 03:21

irsila napisała:

> Zacna Królowa z Windsoru,
> nie miała niestety wyboru.
> Karol został królem,
> przyznam z wielki bólem
> Dlaczego nie Anna, Andrzej czy Edward'u ?
>
Co się tyczy: za króla Edwarda?
Anglia lepiej by miała stewarda.
Trudno kiedyś w kolejce trzynasty.
Choć z dynastii nie nakręcił "Dynastii".
Chociaż chciał. Edward to nie awangarda.

 

irsila Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 25.09.22, 09:58
Cóż jednak zawsze pierworodny,
najbardziej królestwa jest godny.
Zatem ponieś parol,
Och ty dziwny Karol.
Rozwiedziony i bezbożny. 
 
wariant_b Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 25.09.22, 14:19
Raz pewien wdowiec po pięknej Dianie
Koronę dostał i "Chroń GO Panie"*
(Długo żyła mamusia,
Więc się naczekać musiał),
Przy żonie, którą znosić jest w stanie.

* znowu mamy: "Got Save the King"
feelek Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 25.09.22, 21:44
A gdyby Andrzeja za króla mieć miała,
Anglia ze śmiechu by sìę na śmierć zatarzała
Czy bo za kumpla miał Andrzej Eppsteina,
co dla kobitek był gorszy od łajna?
po maturze dostał Andrzej tytuł admirała.
 
feelek Re: Piszemy limeryki ZNÓW! 25.09.22, 21:44
A gdyby Andrzeja za króla mieć miała,
Anglia ze śmiechu by sìę na śmierć zatarzała
Czy bo za kumpla miał Andrzej Eppsteina,
co dla kobitek był gorszy od łajna?
po maturze dostał Andrzej tytuł admirała. 
~~
Dziś tylko ziemniaki obrałam, sznycle z zamrażarki wcześniej wyjęłam, usmażyłam
surówkę w zapasach miałam i koronację  Karola III, oglądałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...