Moja lista blogów

czwartek, 4 maja 2023

Wierszyki i zdjęcia

 Wierszyki tu moje i  moje zdjęcia,

o czym nie  miałeś pojęcia,

są moją własnością,

choć niedoskonałością,

i bez mojej zgody,

 nie mogą być publikowane i nie są do wzięcia.

(Ustawa o prawach autorskich.) 

*

Nie rozumiem jak można  kraść cudzą twórczość, 

czy choćby "tfurczość", wklejać tak jakby to własne było,

nie podając autora ani nawet linka, skąd się to wzięło.

Jest takie coś jak kursywa, którą na forach można stosować,

posty wstawiając.

Ale piraci tak mają,

że wszystko darmowo ściągają,

nie uszanują niczego,

potem pretensje mają,

że ktoś im uwagę zwróci. 

~~

Dziś kasza jęczmienna z gulaszem wieprzowym z karczku, sosem pieczarkowym

wszak czwartek, to obiad mięsny jest,

do tego dziś surówkę  colesław z drugiej główki kapusty zrobiłam.

Już nam się kiszona przejadła, nowalijki trzeba spożywać.


 

Sporo po weekendzie zostało,

trzeba było przerobić.(zdjęcie z 2 maja)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...