Moja lista blogów

wtorek, 30 maja 2023

Dźganie

 Ostatnio odczuwam dźganie,

w kostce i kolanie.

Zatem sobie leżę

pralka chodzi i pierze,

gdyż nagromadzone mam pranie.

...a jeszcze w plecach mam łamanie. 


https://www.medonet.pl/zdrowie/pytania-do-lekarzy,o-czym-swiadczy-klucie-w-kolanie-,porada,25883780.html 

U mnie wiadomo, pourazowe, powypadkowe ,

kości już nie tak gładko chodzą w stawie.

Ale wedle artykułu, zdrowi też czasem to mają,

zwyrodnienia się z wiekiem pojawiają

i też może być przeciążeniowe. 

Zatem nie szaleć,

powolutku, pomalutku, robię to, co konieczne.

Jeszcze, kul i ortez moich nie wkleiłam,

od lat się nimi posługując.

~~

Obiad na dziś zaplanowany, sznycle z piersi indyka, suche i chude,

karotka lub mizeria,, ziemniaki lub kasza, nie wiem. 

Zapiekanki z rana a po południu na frytki mam ochotę,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...