Moja lista blogów

poniedziałek, 8 maja 2023

Samozwańczy uzdrowiciel

 Czyni cuda uzdrowiciel T. Dorożała,

czy też ja do końca zgłupiałam?

Wypędza demony , wydłuża nogi,

usuwa ból, Boże drogi!

Moja głowa i wiara na to za mała. 

Dzięki temu artykułowi o kimś takim się dowiedziałam.

Czy to prawda czy nadużycie,

wcześniej czy później, pokaże życie.

Twierdzi, że uzdrawia i wypędza demony. Na jednym z filmików "wydłuża" zwolennikom nogi. - Będą nas setki i tysiące, będziemy uzdrawiać chorych, wypędzać publicznie złe duchy - zapowiada "Apostoł Tomasz" w rozmowie z Interią. - Kompletna banalizacja cudów i uzdrowień - komentuje ks. prof. Andrzej Kobyliński. Dr Beata Rajba idzie dalej: - Osoby praktykujące tego typu medycynę alternatywną można podzielić na trzy typy osobowości. Pierwszy to cyniczny oszust, drugi to narcyz, trzeci to osoba z urojeniami.

Czytaj więcej:

https://wydarzenia.interia.pl/tylko-w-interii/news-samozwanczy-uzdrowiciel-zdobyl-w-polsce-rzesze-zwolennikow-k,nId,6741434 


Tu ktoś szczerze mu rzekł:

Jest mnóstwo filmików na YT.

Aż muszę pooglądać i własne zdanie sobie wyrobić w temacie.

Tylko niektóre tu wkleiłam.

https://www.facebook.com/apostol.tomasz.dorozala/

 ~~

 Dziś leniwe z bułką tartą, schab gotowany, barszcz czerwony zabielany z jajkiem.

Łososia atlantyckiego jeszcze wygrzebałam, bardzo nam smakował z surówką colesław,

tym razem z  selerem, sokiem z cytryny,odrobiną dymki i majonezem.

2 komentarze:

  1. Tak sobie myślę skąd takie oszołomstwo się bierze.
    Oglądam polską wersję TBN i tam pełno takich "wiernych inaczej"
    czy religijnych inaczej.
    Kiedyś pokazywali program, że ludziom złote zęby wyrastały:D
    To są po prostu nadużycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie ludziom potrzebna taka terapia wstrząsowa.
    On krzyczy, wręcz się wydziera,, !!!

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...