Moja lista blogów

piątek, 19 maja 2023

Przelew na mieszkanie

Dziś  pieniądze  na  konto najmłodszego przelane,

jako darowizna, na  mieszkanie już  wybudowane.

(jakaś część tego, co go  to kosztuje )

8 lat wynajmu się kończy,

ten budynek to zakończył :

Ulica Bajkowa, Zakątek Dąbie,

inne dane nie będą podawane.

,


Zakątek Dąbie

~~

Pierogi miałam dziś robić jak to w piątek,

ale na godzinę przelewu oczekiwałam,

i po prostu z rana na promocję kaszanki natrafiłam,

a że kapustę kiszoną w domu miałam,

i ziemniaki z wczoraj,to poszłam,

po najmniejszej linii,oporu nie czując, 

ani zmęczenia opuszków palców od pisania

  gdzieś na jakimś forum,

 tu niestety wymienić się nie udało,

tylko do tego cebulkę dosiekując i ją prażąc...

z ziemniakami wczorajszymi

 i kapustą kiszoną, gotowaną, sporą ilością kminku, doprawioną,

tę kaszankę zjemy...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...