Moja lista blogów

sobota, 27 maja 2023

Dzisiejszy dzień

 No w sumie brak rymów na limeryka?

Jakież limeryki tu ja piszę, Boże pożałuj,

choć w sumie to mnie rzeczywistość dotyka.

Z rana wstałam, śmieci wyrzuciłam,

wcześniej je oczywiście segregując ,

gdyż żadnego z moich mężczyzn to nie dotyka.

Potem poszłam po precle do awiteksu dla męża,

dwa sobie zażyczył z sezamem

ale tylko jeden był i tylko z makiem,

Zatem dalej podążyłam i drugiego mu z sezamem kupiłam,

w sklepie prywatnym,jarzynowym ,

które to precle od nich uznaje,

 Na starość preclami się odżywia, na śniadanie i na cały dzień

lub też obwarzankami.

Ja takiego problemu nie mam z pieczywami.

Potem zaś,spacerkiem na plac poszłam,

by ziemniaki jakieś kupić.

Ceny przejrzałam i poufnie u dawnego znajomego sprzedawcy,

po 1,50zł za kilo, 5 kilo ziemniaków starych, prosto z kopca,kupiłam,

jeszcze pora mi dał na zadatek.

Rosołek dziś ugotowałam i w sumie sama spożyłam,

gdyż mój małż się uwziął na zupki ogórkowe amino

To będzie kontynuowane,

by zapis dzisiejszy nie zginął.

A tak poza tym oni tylko są, po to,

ci mężczyźni w moim domu

by moje ostanie  siły wykorzystywać?

Jedynie leżą i karmy się domagają.

Zatem za przykładem ich,tak samo zrobię,

po prostu zależę w wyrze 

i nic nie będę robiła

Poszkodowana się  nie czuję.,

ale lekko nie mam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...