Moja lista blogów

wtorek, 2 maja 2023

Dzień Flagi


 Flagę malutką  niby kruszynkę,

 chorągiewkę,  wbiłam w skrzynkę.

Niech tam  na wietrze łopocze, szeleści,

więcej mi się tam nie zmieści.

o tyle na  ile mnie stać, potem

odkryłam w sobie małą dziewczynkę.



 Kiedyś o dniu flagi i grilla pisałam tak:

https://irsila74.blogspot.com/search?q=dzie%C5%84+flagi+i+grilla

 

*

Dziś

 Polska, biało-czerwoni,

kto Cię  dziś ochroni,

przed putinizmem

i debilizmem,

Zatem do wszelakiej, udajmy się broni.

*

Ależ ten nasz pan prezydent Andrzej Duda ma gadane,

właśnie słucham przemówienie powtarzane.

Prezydent Andrzej Duda w programie „Gość Wiadomości” | TVP INFO

 Jakoś dziw, że jeszcze się odezwałam

jakieś zdjęcia aktualne wkleiłam,

Niestety sił  już na więcej nie mam..



Karkówkę  dla trzech osób, usmażyłam,

łącznie z ziemniaczkami

ale surówki colesław, zdążyć nie zrobiłam,

choć kilka młodych kapustek kupiłam dziś po promocji.

Jutro się tym zajmę,

na dziś sił nie mam,

by to wszystko przerobić.

Jedynie sernik na murzynku, wczoraj upieczony

i kurze wątróbki, i banany, plus sałatka jarzynowa na kolację.






7 komentarzy:

  1. Panie Bogdanie miły, na próżno mnie tam wzywać,
    na forum https://forum.gazeta.pl/forum/f,23923,Piecdziesieciolatki_to_my.html
    Tylko po latach wizytę tam zrobiłam.
    Inni zaczęli narzekać, że jakieś stare baby,
    tylko stare lata wspominają ale zapominają, że czas leci nieubłaganie,
    i oni również kiedyś starymi będą.
    Eurytka vel irsila to powiedziała.
    Jeszcze nick mifredo mam,
    ale on dotyczy jedynie schizofrenii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki pan ze mnie kobieto .Dzisiaj wracam z pracy ,a na moim forum forum psychologia zonk .Dwie kobiety toczą dysputę o mnie .To było dwa lata temu ,pomagałem im jak mogłem ,obie w depresji .Nawet mi tam załatwili bana na trzy miesiące .Z jedną dzisiaj rozmawiałem na poczcie .Co innego gada co innego pisze .Jakie stare baby o czym Ty kobieto bredzisz .Niech się swieci 3 maja .Jutro pracuję i wyjedżam do kraju wieczorem .
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu musiałeś prawdę z mostu walić, że Ci bana dali,
      lub nie byłeś zgodny z poglądami innych.
      Mnie komunistki bana dały na 60+/-,
      dlatego od lat tam nie wchodzę.
      Ne po ich myśli byłam.
      Odnośnie starych bab, to tam na pięćdziesięciolatkach odpowiem.

      Usuń
  3. Tak to jest z tymi internetowymi znajomościami.
    Ludziom psyche siada, dzisiejsze czasy trudne są.
    Ja depresji nie mam, tylko fizycznie przemęczona jestem.
    Usilnie pracuję by pogoda ducha mnie nie opuszczała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to przeżyjesz wszystkich o to się nie martw .Flaga ładna ,a jedzonko znakomite .

      Usuń
  4. Flaga taka maleńka papierowa, nieprzemakalna..
    Większą z materiału, gdzieś w szafie mam,
    ale nie instalowałam,gdyż mocno dziś pada.
    Na bloku dalej, duże powiewają.
    Nie wiem ile jeszcze pożyję,wg matki 12 lat,
    a według sąsiadki 18 a według babki, zaledwie 5.
    Nie wiem po kim geny odziedziczyłam, jeśli po ojcu,
    to jeszcze 22 lat życia mnie czeka:)
    Staram się jak widzisz, jakoś radzić, mąż chory, syn chory,
    to ktoś w miarę zdrowy być musi, by to do przodu trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie coś znalazłam w moich zasobach wierszykowych,
    wierszowych?:
    Nadeszła nam z majem chwila,
    na święto flagi, flachy i grilla.
    Dziś w nozdrzach smaczki,
    pieczonej mam kaczki.
    Cud, że od zimna brak w nosie gila....
    03.05.2011
    Czas ucieka, wieczność czeka.
    No kiedy to było!

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...