Moja lista blogów

piątek, 26 maja 2023

Na Dzień Matki

 Życzenia od średniego syna z Cypru,

  dostałam dziś z zapachem szypru.

 Perfumy firmy Coty,

jakieś bergamoty,

 a  ja znałam jedynie zapach kopru.

*

Życzenia zdalne, piękne i mądre od najmłodszego

i smartfona obiecanego, choć  w sunie  się w tym nie lubuję,

i tego czegoś, nowomodnego, nie potrzebuję

w aplikacjach i by internet mieć w telefonie.

I nic od najstarszego, chorego

ale w sumie to coś normalnego,

 że na schizofrenię zapadł,

po 25 latach od urodzenia jego,

Choć wcześniej, jakieś oznaki były,

ale dzielnie się sprawował.

*

Moja matka od 7 lat nie żyje,

ale w tym dniu,

ciągle o niej myślę.

Kiedyś taką różyczkę jej wyhaftowałam

i wysłałam:


~~~

  Kopytek narobiłam serowych,

i barszcz czerwony do tego  gotowy.

 Warzywka na sałatkę jarzynową,

 posiekałam i jest gotowa.

Czereśnie po 20 zł,kg,  pączki, budyń do tego co wyżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...