Moja lista blogów

niedziela, 14 maja 2023

Majowe bzy

 Nie ma to jak majowe bzy,

one zawsze będą za mną szły.

"Narwali bzu, naszarpali"

jakiś wiersz tkwi w oddali.

One zawsze będą za mną szły.


W wazonie zbyt długo się nie utrzymają,

ale zapach jest  i się utrzyma na długo więcej!



W sumie szkoda, że tego białego bzu, pełnego,dziś nie wkleiłam.

Ale sił nie mam,

poszukując zdjęć jego,

przed blokiem, kwitnącego .

Czy ja już umieram,

czy tylko zbyt wiele drinków spożyłam?

Jedyne to coś przed blokiem mają.

Może później, coś sobie wkleję

gdyż póki co, jestem moją starością zmęczona,

.

~~

Póki co,opieki nie potrzebuję

 Ziemniaki będą dziś odgrzane z cebulką, na oleju i na maśle.

Kotlety ubite będą (nie wiem czy z polskich świń czy szwabskich, czy może z duńskich, usmażone,

wczoraj w lidlu kupione, po promocji) bez panierki, jedynie mąką oprószone,

jakiś sos powstanie, masła dodam 

iakiś sos do tego zrobię,z grzybów majowych,

które to na spacerze  z psem, zdobyłam.

Moja matka ich mnie uczyła,

Zatem "spoko maroko"

w technikum, czy  na "Kobieta i życie"

ona tego wszystkiego mnie nauczyła,

choć internetu  nie było


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...