Moja lista blogów

piątek, 12 maja 2023

Jestem grzeczną dziewczynką

 

Jestem   tu grzeczną dziewczynką z kotem,

 w dorosłym życiu  z wiecznym  kłopotem.

Na starość kota nie chcę, żadnego,

 tym bardziej tego psychicznego.

Może jeszcze coś wymyślę, potem.



A tak w ogóle, za głaski, koty nie odpłacają,

jedynie coś tam mruczą i qpy zostawiają.

(tak wydaje mi się, 

choć wolę misie,

wszak moje imię od niego pochodzi,

od niedźwiedzia, 

co by  o nich nie powiedzieć).

Ciągniki ursusy, mój ojciec miał zamiast koni, 

 pamiętam jak  zawsze na nich gonił,

orał, siał, plony zwoził...

~~

Nie wiem co dziś  na obiad będzie.

Mam dość gotowania,

przy kuchni stania

i dogadzania.

Wieczorem, pieseł na przechowanie przybędzie.

Jednak udało się  obiad zrobić.

zupa ogórkowa z ryżem, naleśniki z serem, krokiety z kapustą i mięsem.

4 komentarze:

  1. Jaka śliczna dziewczyna z tajemniczym półuśmiechem! Stoi z blond włosami skąpana w słońcu. Przepiękne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond włosy miałam jako bardzo małe dziecko.
    Potem już szatynka a na końcu brunetka,znaczy brązowe włosy.
    Tu tak wyszło,
    gdyż słońce padało i rozświetliło.
    Brat mi to zdjęcie robił i sam wywoływał,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękne. Ja bym natychmiast oprawila w ramki ☺

      Usuń
  3. Jest malutkie w albumie je trzymam,
    Dwa inne mam oprawione, plus trzecie ze ślubnym.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...