Moja lista blogów

środa, 2 sierpnia 2023

Ogórki nade mną wiszą

 Ogórki mi ciągle nad głową wiszą,

kiedy i czy się wreszcie ukiszą.

Dziś były po 3.50 w aplikacji,

ale ja nie mam takiej możliwości.

Na dużym placu po 3-4zł, tak w cenniku piszą. 

*

Jeszcze trzeba przygotować słoje,

z brakiem sił stoczyć boje.

Jakoś to zorganizować,

by się nie przepracować.

Strasznie tego się boję.


Dziś ostatni słoik kiszonych,otworzyłam.

Zdjęcie z poprzednich lat wkleiłam.

W głowę sobie stukam,puk, puk,

Liczę ile do słoika wejdzie sztuk. 

Ależ się kurka rozmarzyłam...👵

 


3 komentarze:

  1. Na placu byłam,kiszeniaków 10kg kupiłam, po 2 zł,
    do tego kopru, czosnku, chrzanu,
    a przy okazji wiśni, borówek i odrobinę truskawek i porzeczek.
    Na cały dzień mam robotę ,
    nawet na jutro jeszcze starczy.
    A teraz lać zaczęło, przed ulewą zdążyłam. Uf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiej możliwości jak Ty .U mnie pewnie na bazarze też tanie .Ale ja w Niemczech .W sumie zawsze mogę sobie kupić .Podziwiam Cię za taką pracę i jeszcze te rymy .Bodzio .

      Usuń

  2. Dla jednej osoby, nie opłaca się ogórków kisić,
    no chyba , że w słoikach na "raz"
    Małosolne można sobie zrobić, gdyż szybko znikają,
    ale jak taką małą ilość kopru kupić,itd, itp.
    Wczoraj prawie wcale ogórków nie było,
    wzięłam na co natrafiłam, a może całego placu nie obeszłam,
    To jest plac hurtowy, duże ilości tylko sprzedają.
    Morze borówki amerykańskiej tam było,udało mi się kupić 1kg
    za 14zł.
    Robota dla głupiego, jak powiadają i nie wiadomo czy się udadzą, czy nie przenawożone,aby nie,moczyłam, wrzątkiem zalałam na noc w słojach,
    dziś wodę odleję i przyprawy włożę, solanką zaleję i w chłodne miejsce miejsce poustawiam.
    Rymuję tylko dla ćwiczenia umysłu,
    takie sudoku, cudoku:)
    po częstochowsku:)

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...