Moja lista blogów

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Przebojowe pielgrzymki

 Młodzi i starzy idą do Jasnej Góry,

wieżę widać,wkrótce przekroczą obronne mury.

Różnymi drogami, grupami,

 z przerobionymi przebojami.

Z przyjemnością patrzę na te radosne  chóry.


Nie dam rady pielgrzymować realnie,

to przynajmniej udział biorę  wirtualnie.

Z gitarą czy bez

wzruszają do łez.

Oh! robią to fenomenalnie.

Tak  maszerować jest fajnie.


 


 


 





I wiele innych grup można zobaczyć i posłuchać na pielgrzymkach.

3 komentarze:

  1. Ludzi sporo .Częstochowa zakopana .Fajne te wrzutki .Tu masz link do strony i później sobie wyszukaj na żywo i widok z wieży jasnogórskiej . http://jasnagora.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Musisz powtórzyć to w Googlach .Bo tu się nie otwiera .Dzisiaj masz ukrop w niebie .Uważaj na siebie .Bodzio

      Usuń
    2. Tam zawsze są tłumy, a dziś to sobie nie wyobrażam jakie.
      Byłam tam dwa razy ale nie pieszo,
      pociągiem i autobusem.
      Wieżę nieraz z autokaru widziałam,
      czy pociągu,
      jak na wczasy jechałam.
      Podobają mi się przerobione przeboje.
      Za słabe mam nogi by tyle kilometrów przejść.
      Ale widzę, że idą i starzy i młodzi.
      Często mszy z Jasnej Góry słucham, oglądam,
      codziennie w tygodniu o 7 jest,
      a w niedzielę z Łagiewnik.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...