Moja lista blogów

poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Po senioraliach

 Doczłapaliśmy do domu po senioraliach

i już  jesteśmy w codziennych realiach.

Kiełbaski z  grilla, ze smakiem zjedzone,

pajdy ze smalcem, ogórem, zostawione.

Teraz o zdrowie walkę toczymy w bataliach.

 A było tak:Pani Iza wchodzi na scenę,wśród okrzyków,Iza,Iza

Trudno jej było wejść gdyż wielbiciele, okrążyli ją,
ze wszystkich stron
 



W końcu już jest na scenie:

 



A ja podchodzę od tyłu,

gdyż przed sceną za duży tłum jest

Choreografii specjalnej nie było,

a pani Iza skromnie ubrana, nie to co Maryla.


I tak sobie stoimy z mężem w kolejce za kiełbaskami,

śpiewu słuchając,

który nadmiernie jest nagłośniony.

Podziwiam bukiety ustawione i wdycham dym z grilla:


W końcu porcje swoje dostajemy, Iza przestaje już śpiewać,

zatem do domu człapiemy z kawą w kubkach i takie coś przynosimy,

gdyż zbyt uwędzeni i zmęczeni byliśmy by na miejscu spożywać,


Ludzie krzyczą już w oddali, Iza!Iza! a mój małż przygłuchy, 

słyszy co innego... z narządami związanego, o bosze😦 

Po drodze w parku borowika znalazłam i do kolekcji dołączyłam,

co na obrazku widać.

A ja takie dziwne selfie na koniec sobie zrobiłam,

gęba uśmiechnięta,

ale gdzie ten koczek w kształcie wachlarza się schował?


 Ten jej stary przebój z roku 1980, bardzo lubię:


Oraz i ta wyżej.Pozostałych jej piosenek nie pamiętam, nie wpadły na stałe do głowy.

Pani Iza prawie moja rówieśniczka, zaledwie trzy lata młodsza.




5 komentarzy:

  1. Fajny dzień mieliście. W mieście zawsze coś się dzieje. Iza wciąż w formie, i Ty też, i ładnie wyglądasz. A jedzonko, tak- w domu spałaszowaliście na spokojnie- basia

    OdpowiedzUsuń

  2. Atrakcje trwały od 15, a my poszliśmy tylko na 18, na występ pani Izy i po kiełbaski.Straszny skwar lał się z nieba wcześniej.
    Zabawa trwała jeszcze długo,
    tańce były,
    ale my już rady nie dajemy.
    Większość kobiet tam było i tłumy...
    W ub roku lało i impreza w środku domu kultury była.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się cieszyć życiem bo tylko chwile w nim są najważniejsze .Grunt że była fajna impreza .Bodzio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna dobra chwila na długi czas może starczyć.
    Rozrywek dużo było, zespołów folklorystycznych tej samej grupy wiekowej,
    z którą na żywo warto się skonfrontować.
    Popatrzeć jak inni w tym wieku wyglądają, większość siwych, nie udawanych, nie farbowanych,sporo już moich rówieśników nie żyje, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku, wyjątkowo dużo starszych ludzi było
    i młodzi również jako osoby towarzyszące
    ale zdjęć tłumu nie robiłam, gdyż RODO obowiązuje.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...