Moja lista blogów

wtorek, 15 sierpnia 2023

Wojsko, ziele i Wniebowzięcie

 Kiedyś  ziele do kościoła, zanosiłam zawzięcie,

To mi dawało jakieś  zajęcie i szczęście.

Kazanie,przypomnienie ataku bolszewickiego,

i o Maryi jako Hetmance, opiekunce  Wojska Polskiego.

W tym roku, brak sił, nie walczę z niemocą na pięście.

*


 

Tu rok 2015, 63lat miałam

 


A niżej rok 2018, 66 lat stuknęło.


Ach jak się starzeję, siwieję i ucieka mi świat....

Jeszcze jakieś inne bukiety gdzieś mam,

w 2017 niestety tylko pogrzebowe, matka odeszła 08.08,

pogrzeb był 12 sierpnia, zatem ziela już nie było,

jako i w roku 2019, kiedy po sądach łaziłam w związku chorobą syna,

rok 2020, cowid a ja taka umęczona, ziele zrobiłam,

ale już nie święciłam


To miejsce niżej czeka na jakieś dzisiejsze zdjęcie bukietu i podpisu, skończyłam już 71 lat...

 

Szybko usycha, dola ziela krótka,

zeszłoroczne wyniosłam do ogródka.

 W tym roku ziele suche się szwenda,

dziurawiec, mięta, lipa, lawenda.

Oby pomogły, bym nie była smutna i tłusta.😊🙋🙋🙏


2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia jak zwykle .Dobrze wyglądasz .Póki żyjemy to trzeba się cieszyć Bodzio .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bym się wstydziła moje zdjęcia takie saute, bez makijażu, bez ustawienia,do internetu wklejać.
    Ale teraz w pełni zaakceptowałam starzenie się ciała,
    i niczego nie zamierzam udawać ani symulować.
    Naga prawda, najlepsza jest.
    Idę teraz do ogródka, by jakieś chwasty powyrywać.
    Aha, mam na uwadze komentarz f_o_w,
    który o chamstwo Cię posądza w twoim wątku tam na pięć......
    To przykre, co ten człowiek wyprawia.
    Zamierzam Ciebie bronić,
    tylko trochę poczekaj, aż się wyrobię,
    bo ręce mam spuchnięte i nogi.
    Z perfidnym chamstwem będę walczyła jednak.
    Na razie.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...