Moja lista blogów

czwartek, 31 sierpnia 2023

Bruneci, blondyni...

 

Brunetki, blondynki - ja wszystkie was dziewczynkiCałować chcęLecz przyznam się, o jednej tylko śnięTą kochać chcę
Bo ta jedyna, słodkousta ma dziecinaJej czar znam i dlategoTylko jej jedynej serce dam!
Brunetki, blondynki - ja wszystkie was dziewczynkiCałować chcęLecz przyznam się, o jednej tylko śnięTej wyśnionej, wymarzonej dam serce me!
Ideał swój ma każdy, on czy też onaI każdy też z miłości gdzieś kiedyś konałAle ja, ale ja milion kobiet kocham, albo dwa!Dziewczyn wszak, nie jest brakA więc bierz, którą całować chcesz, trala-lala-lala
Brunetki, blondynki - ja wszystkie was dziewczynkiCałować chcęLecz przyznam się, o jednej tylko śnięTą kochać chcę
Bo ta jedyna, słodkousta ma dziecinaJej czar znam i dlategoTylko jej jedynej serce dam!
Brunetki, blondynki - ja wszystkie was dziewczynkiCałować chcęLecz przyznam się, o jednej tylko śnięTej wyśnionej, wymarzonej dam serce me!
Źródło: Musixmatch

 Tu powyżej, taka migawka z tej gali, na której byłam.
Jak widać dalej, wszędzie ludzie starsi siedzą i się operetką pasjonują.
 
Jeszcze dziw, że feministki się do tej pieśni nie dobrały.
Otóż znałam  wielu blondynów i szatynów,
którzy tylko do mojego ciała się dobrać chciały
i tam się wstrzelić i wytrysk sobie zrobić na mnie. 
No ale się nie dawałam,
taką przypadłość miałam. 
Ale w końcu tego jednego blondyna wybrałam
i dzieci z nim spłodziłam,
w tym pierworodnego schizofrenika,
z którym się męczę od lat.
Taka to jest zapłata za uczciwość mą i wierność,
to zupełnie niepomierność,
ile ja czuję, kiedy na piwo i pety, non stop choremu daję,
i tak od lat, jestem okradana,
przez syna pasożyta, darmozjada,
choć normalnie schizofrenie ma stwierdzoną,
a ostatnia komisja,
tę jego chorobę mu stwierdziła
i przedłużyła ten stan,
do roku 2028..
No dziwny jest ten świat,
sprawiedliwości nie ma,
no może po śmierci,
ale ja w pośmiertność nie wierzę.

„Początkiem miłości jest pozwolenie tym, których kochamy, by byli bez reszty sobą, i nienaleganie, by się wcielali w nasze własne wyobrażenia o nich”.

Thomas Merton

10 komentarzy:

  1. Nie wiem ile lat, takiego życia wytrzymam.
    Inni gorzej mają, w sumie nie narzekam,
    ale to zbyt wiele, na niepełnosprawnego człowieka, jakim jestem.
    Dziś jakieś siły miałam i dwie zgrzewki muszynianki lekko gazowanej,
    do domu przytaszczyłam,
    bez kul się obyło,
    w tym i drink się znalazł,
    a co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Telewizor mi siadł,
    tak, że na kompie siedzę.
    Inaczej tego wpisu by nie było.
    Emeryci na eutanazję, płody na aborcję.
    Ale dla kogo, jest zatem ten świat?

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jak nie wierzysz Ulka, co ty gadasz. Przecież właśnie twoje oddanie, troska, no właściwie męka-nie idzie na marne, to wszystko widzi Pan, i to jest twój skarb, który będzie na szali twych uczynków. Jakie to życie miałoby sens, gdyby np. Twój trud nie miał znaczenia za tęczowym mostem- no, weź! Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Feministki na pewno niedługo się dobiorą do brunetek i blondynek Kiepury, i do wielu innych. Niech się udławią swoją głupotą, same na siebie bicz kręcą.
    Drinknij i za moje zdrowie 🍸basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, czarno to widzę.
    Telewizor w łeb walnęłam i chodzi,
    jakiś stary philips, dzieci mi zawsze przechodzone sprzęty oddają
    teraz jakieś "barwy szczęścia" tam lecą,
    ale kto by to oglądał, tylko słucham i tu piszę.
    Myślę jak ogródkiem się zająć, powoje usunąć,gdyż się wkradły i wszystko oplątują.
    Pościel i materace w pokoju syna schizofrenicznego,
    ostatnim wysiłkiem, wczoraj i dziś wymieniłam.
    Ależ z niego brudas, negus,dziadyga, niedorozwój, pasożyt.
    Normalnie zaczynam morderców własnych dzieci rozumieć,
    że nie wytrzymują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra .Jak Ciebie braknie to co on zrobi .Pomogą mu bracia .Żyjesz ,oddychasz ,niech niebo Ci sprzyja .Bogdan .

      Usuń
    2. Nie wiem co zrobi, opieka społeczna zaingeruje lub bracia.
      Na razie muszę być silna, waleczna, zdrowa na umyśle.
      Tu jedyne miejsce gdzie się mogę wyżalić,
      kiedyś to był zeszycik,a teraz blog,
      ale staram się od tego problemu odrywać, uciekać,
      jestem osobą współuzależnioną od jego choroby.

      Usuń
  6. Drinka już nie mam,
    ale przy najbliższej okazji, Twoje zdrowie wypiję,
    gdyż dzięki Tobie mam z kim gadać.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z tobą Ulek👭
    Co zrobisz , jak chory, no ciężko, ale tak jak napisałaś, są jeszcze trudniejsze sytuacje.
    Nam też przechodzony sprzęt dają 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę za dużo masz tej roboty, ale ogródek, fajna sprawa, też lubię. A ty masz super te róże, to są prawdziwe królowe. Dobrou nocz- basik

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...