Moja lista blogów

piątek, 14 kwietnia 2023

Czarna fasola będzie dziś

 Przed chwilą ją namoczyłam,

 01.15, teraz jest czasu naszego,

jakoś ją przyprawię, paprykę ze słoika posiekam,

koncentratem pomidorowym,

może jeszcze czegoś dodam,

wiadomo, że czosnek , cebulkę przysmażoną,

 kupkę ryżu do tego,

jakieś zioła jeszcze do tego,

bulionem z kurczaka podleję,

by mąż nie widział,

ale kolagen tam jest ukryty.

Jednak pikanktą papryczkę chili, pomijam

gdyż on tego nie cierpi.

Sami sobie ewentualnie dodamy z M.

Zdjęć nie wklejam, opakowanie wyrzuciłam,

nawet sklepu nie podam,

gdzie ją kupiłam.

Męża życzenie spełniam,

choć pierogi miałam dziś robić,

nawet kostkę sera , 1 kg kupiłam,

na sernik będzie lub na sobotę pierogi...

(dla gastronomii było tam napisane,

czerwonym drukiem, ale indywidualnych klientów uznają)

Jajka ściółkowe również tam kupiłam,

po 1,15 za jedno, 30 szt na klienta...

Jakaż rozbieżność cen jest,

w jednym markecie  duże prince polo, 1,65zł

i jeszcze napisano, że promocja,

a tam to samo, po 1,15 za sztukę.

No i nakupiliśmy sporo.

3 komentarze:

  1. No i jeszcze galaretkę z mandarynek zrobiłam,
    trzech, niech nie tęskni za tymi truskawkami.
    Co prawda, trochę mętna jest, ale naturalna i prawdziwa, bez konserwantów.
    Przez sitko przecierałam,
    pod kuchennym parapetem pozostawiłam,
    niech zastygnie.
    Na truskawki mu chętka przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolagen jest w kościach, uwalnia się podczas gotowania i to długiego.Dobrze działa na skórę, na stawy, na wyściółkę jelit.
    można w necie doczytać.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...