Moja lista blogów

poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Projekt żabka

 

Projekt na żabkę czyli frog'a,

do tego teraz prowadzi droga.

Powoli się przygotowuję,

do pracy nad tym grenouille'm, 

Byleby mi tylko, nie powinęła się noga.

frog -żaba po angielsku

La grenouille [grenuj]-żaba po francusku

*

Taką to bym mogła, bez problemu wydziergać: 

 Włóczki wyszukałam, takie kolory mam:




Tu poniżej, już większy stopień zaawansowania, może i taką mi się uda wydziergać,

metodą prób i błędów, tylko czasu potrzeba i cierpliwości



Obrazki pochodzą z tego bloga:

 https://www.ilta4crochet.pl/2019/11/szukasz-ksiecia-lub-ksiezniczki-z-bajki.html

~~

Ziemniaki z wczoraj odsmażę, na maśle z cebulką, jajka usadzę, ogórek konserwowy.

  sernik gotowany  na deser.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...