Moja lista blogów

wtorek, 25 kwietnia 2023

Smutna wiadomość

 Sąsiadka, Pani Stasia (88 l.), zmarła w sobotę.

Zawsze na pogawędkę ze mną miała ochotę. 

Kiedy jeszcze sprawna była,

w pracach w ogródku mi towarzyszyła,

a ja jej,  w nich pomagałam. 

Zawsze się odwdzięczała 

a to kawą a to czekoladą.

 Moje kwiatki podziwiała,

czy z okna, czy gdy przechodziła. 

Siedziałyśmy nieraz w ogródku.

Białe kwiaty uwielbiała...

Nie zapomnę o tym, idąc w piątek na pogrzeb,

by właśnie tylko wiązanką z białych kwiatów,  Ją pożegnać.

*

 


 


Zawsze podziwiała moje białe tulipany.

Niestety, wyrodziły się już i nowe cebule kupiłam,

przy płcie posadziłam i innym też bardzo się spodobały,

że z cebulami je złodzieje powyrywali.,


~~
Dziś gulasz, kasza do tego i mizeria.
Galaretka pomarańczowa.
Wczoraj pierogi z mięsem robiłam, około 100 wyszło
i jeszcze 140 papierosów nabiłam.
A w niedzielę,stek z karkówki był z sosem pomidorowo-paprykowym
i ćwikła kupna do tego.

6 komentarzy:

  1. Witam, przykro mi z powodu śmierci sąsiadki, niedawno pożegnałam tatusia, miał 87 lat. Do końca walczył, chciał żyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda śmierć, uruchamia we mnie żal i myślenie o własnym odejściu.
    Co prawda sąsiadka to nie matka, moja w jej wieku była i 5 lat temu
    zmarła tragicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego trzeba się cieszyć z każdego dnia, jaki nam los zsyła. Moja mamusia ma 82 lata. Z tatusiem przeżyli w związku małżeńskim ponad 62 lata. Życie i tęsknota za bliskim bardzo boli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest, żałobę uszanować i dalej cieszyć się resztkami życia, które nam zostało. Wiosna taka piękna,tyle kwiatów wkoło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykre Urszulko .Tulę w bólu .Trzeba kochać ludzi tak szybko odchodzą .Życie to tylko krótkie chwile .Dzisiaj jesteś jutro cię nie ma .Moje najszczersze wyrazy współczucia .Niech jej ziemia lekka będzie .Wszyscy się spotkamy po drugiej stronie lustra .Taka kolej rzeczy .Miłego .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczysciłem ciasteczka i wybiło mi wśród anonimowych . "Jest czas narodzin i jest czas zgonu

    Tak jak czas zasiewu i czas plonów

    Przemijanie wszystkich ludzi dotyczy

    Każdy ze swych grzechów będzie musiał się rozliczyć [...]"

    - Juras i Wigor, "Przemijanie"

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Bratki pod pocztą

  Kolorowe bratki pod pocztą, dla burzy stały się ucztą. Sadzone z kunsztem i wielkim kosztem? Przyglądać idzie się resztkom.  * Nocna burza...