Moja lista blogów

poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Grób pusty

 Całe życie mam dylemat,

dlaczego Jezusa  tam nie ma.

Jak to się stało,

że się zmartwychwstało?

(Zdematerializowało?)

"Co dla zmysłów niepojęte,

niech dopełni wiara w nas"

 W sumie nawet papież były,
nad tym medytuje,

jak i Jezusek spolegliwy,

głową się podpiera nad tym wszystkim.



 



 

 Znów jakieś  figury,papieża naszego były znieważone,

farbą oblane

o czym się wczoraj na kazaniu  dowiedziałam.

Chamstwo kwitnie,...

~~

Mieszkanie syna najmłodszego w sumie kupione.,

notarialnie, zatwierdzone

Wszystkie lokaty, opróżnione a i tak kredyt będzie spłacał,

ale przestrzeń będzie miał, nogi wyciągnięte, a nie na 24 m2

za wynajem 1500zł miesięcznie , płacone.

Cieszę się niezmiernie tym faktem.

Kilka przystanków od nas, w sumie Sródmieście.


1 komentarz:

  1. No wreszcie, po latach wynajmowania, mu się udało
    własne mieszkanie kupić.
    I to nie na peryferiach, ale w w śródmieściu Krakowa.
    No dumna jestem niesłychanie.
    Na modzie nie oszczędzałam, paznokci sztucznych nie mam.
    w 39 roku swego życia go urodziłam.
    No bardzo późno, po poprzednich synach.
    W sumie, to mogę odejść gdzieś tam...
    Spełniona się czuję i nic więcej do szczęścia mi nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...