Moja lista blogów

sobota, 22 kwietnia 2023

Prototyp żabiszona zrobiony



 Przez wiele dni  go ćwiczyłam,

aż wreszcie do kupy połączyłam,

Korpus, łapki palczaste

i oczy wyłupiaste.

Oby tylko wnusia zadowolona była.

Teraz żabki  mogę dziergać, 

w różnych odcieni zieleni kolorach,

na ile tylko włóczek starczy

i na ile pozwoli mi, mój wiek starczy .

~~

Zwykły obiad, nieciekawy, sznycle, ziemniaki cebulą maszczone,

surówka z kapusty kiszonej. Price polo dostatek i truskawki też kupiłam.

Na imieniny się wybieramy,

bukiet goździków kupiłam w kolorze amarantowym,

 a mąż, alkohol wykwintny.



4 komentarze:

  1. Synowi się nie podobały, powiedział, że stać mnie na więcej,
    a wnusi nie było, zatem zabrałam do domu.
    Powiedział, że schemat żabki mi znajdzie i nawet włóczkę kupi.
    Jeszcze inne zrobię,pokażę za trzy tygodnie.
    Najwyżej ja stara ropucha, będę się na starość, żabkami bawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na YT znalazłam instrukcję jak żabkę amiguri zrobić,
    no i próbuję według wzoru tego.
    https://www.youtube.com/results?search_query=%C5%BCabka+amiguri+cz+1

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedstawionego wyżej żabiszona z głowy robiłam,
    on jest podobny do mnie:)

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...