Moja lista blogów

niedziela, 25 grudnia 2022

Boże Narodzenie

 

 


 Rzekł był raz Bóg w niebie,

 na ziemię Synu posyłam Ciebie.

 Z tymi ludźmi coś zrób,

 niegrzeczni, mimo prób.

 Z miłością niech o innych dbają i siebie...

*


 ~~~~~

Niczego dziś nie gotuję a jedynie na zimno mogę coś jeść lub ewentualnie odgrzewać, ten barszcz i te uszka ekologiczne.

Synowa sałatki nowomodne przyniosła,

przed chwilą miskę jakąś chińską opróżniłam.

Mąż jednej z nich, sernik spałaszował,

choć wedle mnie za słodki i za tłusty był,

choć sama mu kawałeczek kupiłam za 12 zł

i siła do pieczenia mi uciekła,

rady nie dając z tym wszystkim,

co na kobietę spada,

ale nie na Maryję to spadło i nią nie jestem,

bym tylko ciągle przytakiwała i się na wszystko godziła.

Czasem jednak, można nóżką stupnąć i zaprotestować,

choć my kobiety , takie słabe jesteśmy.

No prawie 9, 00 jest a ja w kościele nie byłam,

no może wieczorem będę,

jednak siły nie te co kiedyś...

14 komentarzy:

  1. Maryja wiedziała o Bogu i wierzyła, ze jest sprawiedliwy i kiedy daje zadanie do wykonania to wyposaża dana osobę w to co potrzebne do wykonania zadania. Chwała Bogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co piszesz, to prawda jest.
    Sporo z Maryi mam, pokorna jestem wobec życia wszelakiego
    i w sumie się już spełniłam,
    jako matka trzech synów i żona męża jednego.
    A to dzięki pokorze i nauk Jezusa Chrystusa,
    które od dzieciństwa mi wpajano,
    choć teraz świat od tych mądrości ucieka,
    goni za czymś niedostępnym dla człowieka
    i idzie na całość w głupotach swych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zauważyłaś, ze nasze zycie podzielone jest na sezony? W każdym sezonie mamy inne zadanie od Boga i kiedy je wypełnimy sezon się zmienia. Samowolne przedłużanie sezonu jest udręka bo łaska Boga jest zabrana do następnego sezonu. Dlatego ma sens trwanie w Chrystusie by nie przegapić zmiany i prowizji do zmiany. Knittingdays .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak w księdze Koheleta było,
      że jest czas siania i zbioru,
      rodzenia i umierania,
      o takie sezony chodzi?

      Usuń
    2. Nie rozumiem co znaczy trwać w Chrystusie.
      Nie wiem jakie grzechy popełniłam,
      że tak trudno mi ostatnio jest.

      Usuń
    3. Pan Jezus dał nam przykład życia/trwania w nim kiedy trwał w Ojcu a Ojciec w nim.

      Usuń
    4. Jeżeli widzimy,ze gdzies w naszym życiu jest blokada, ze coś może nie być wola Pana, to najlepiej zapytać Pana o to. Specyficzne pytanie pomoże nie przegapić odpowiedzi. Potem sprawdzamy z Biblia gdzie będzie także więcej informacji dla nas.

      Usuń
  4. Nie wiem o czym mówisz, anonimowy człowieku.
    Przed chwilą z kościoła wróciłam, na mszy na 18 stą byłam,
    10 prawie minut w jedną czy na powrót, piechotą.
    Dwa przystanki autobusowe czy więcej..
    Litanię do Jezusa Mogilskiego odmówiłam
    kazania wysłuchałam, na ofiarę dałam....

    OdpowiedzUsuń
  5. A mój syn chory, schizofreniczny,
    od prawie 20 lat, przy palniku kuchennym stoi,
    papieros od papierosa odpala,
    piwo chleje, drinków się domaga
    jak ten z biblii przy sadzawce,
    który tam przez 38 lat leżał,
    dopóki Jezus go nie uzdrowił.
    Moje życie kresu dobiega już...
    długo by o tym dyskutować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, wybacz mi jeżeli Cię uraziłam czy zdenerwowałam moimi słowami. Myślałam, ze możemy rozmawiać jak Chrześcijanki. Z Panem Bogiem. Knittingdays.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sobota
      , 10 czerwca
      Światowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych 2023
      Nie daję rady dziergać już, to była dla mnie dobra terapia.

      Usuń
  7. Ależ nikogo nie potępiam ani też ktoś anonimowy,
    by w stanie mnie urazić

    OdpowiedzUsuń
  8. To są święta Bożego Narodzenia
    a nie nie potrawy o Świętego jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja pora na zasypianie.
    Zatem dobranoc.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...