Moja lista blogów

wtorek, 6 grudnia 2022

Czas Mikołajów

 Na świecie i w kraju,

nastał czas Mikołajów.

Fama głosi,

że coś przynosi.

Wierzę, że nie jest to baju, baju.

bo przecież:

Dziś na przeceny natrafiłam

i nieźle się obkupiłam,

nawet kalendarz adwentowy,

za  1,45 złotych,

potem kilka

 czekolad po przecenie  5,49zł,

które wcześniej za 11zeta były

i chipsy o smaku tajlandii były,

dla syna schizofrenicznego mu dałam,

wśród innych smakołyków,

wędlin i serów,

gdyż on biedny jest i rarytasów nie spożywa,

gdyż na nic nie ma.

 Kalendarz dla siebie kupiłam.

Tam jest lokomotywa i misie,

które to do Bożego Narodzenia podróżują.

Coś innego, podoba mi się.




Dla męża czekoladę wręczyłam,

jeszcze i o drinku nie zapomniałam

jak i o kremówce ogromnej

i jakimś tam energetyku,

w puszcze pomarszczonej,

taka zielona to była ciecz,

którą po raz pierwszy wypiłam.

No i jest ok,

niech żyje Święty Mikołaj.

A jak się  rano obudziłam,

to wcale sił nie miałam,

by z domu wybywać,

gdyż tak potwornie lało,

tylko  mój syn  o herbatę wołał,...

Zatem nieprzemakalną kurtkę z kapturem nałożyłam

 i do sklepów podążyłam

i zakupy zrobiłam, nieprzewidywalne i nie planowane.


A tak powiedzmy przy okazji, łososia atlantyckiego zakupiłam,

gdyż przystępna cena była,

do zamrażarki włożyłam,

gdyż najmłodszy łososia lubi, każdego..

Za te wszystkie i inne pierdoły,

kasa mi 140 zł wybiła.

~~~~~~

Na obiad dziś bitki czy tam gulasz wieprzowy był

z dużą ilością cebuli  i czosnkiem, 

w sosie beszamelowym z kaszą jęczmienną, do tego ogórek konserwowy, cienko pokrojony

a na deser kremówka.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...