Moja lista blogów

wtorek, 20 grudnia 2022

Siedź i nie narzekaj


 Z powodu strasznej gołoledzi,

Niech każdy stary w domu siedzi.

Prawie bioder nie zwichnęłam,

gdy zakupy dziś dźwigałam. 

Kapusty nie braknie ani śledzi.

*


Takie miejsce w kącie mam,

i tam zawsze choinki  wstawiam. 

Lata szybko mijają,

telewizory się zmieniają. 

Jednak w tym roku z sił opadam...

 


...Od dawna nie pamiętam,

takiego braku sił na święta.

Trudno było  się wspiąć,

firany brudne  zdjąć.

Z bielą  śniegu, jakoś  wygrałam.


~~~~

Kurczaków udka i podudzia i schaby normalne i surówką z kapusty kiszonej,

do tego świeże ziemniaki gotowane, amen.

2 komentarze:

  1. I jakoś tak w domu pojaśniało,
    kiedy te firany na świeże wymieniłam.
    Zaprawdę warto było, tego wysiłku,
    choć szyb ani okien nie myłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Złudzenia optyczne, jednak bywają.
    Papierosów nie palę, zatem w moim pokoju,
    firany powinne czyste być,
    ale tak nie było,
    jakieś kurze wchłonęły,
    choć białe się wydawały,
    ale po dzisiejszej zmianie
    to jest noc i ciemność
    i więcej światła mam!

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...