Moja lista blogów

wtorek, 13 grudnia 2022

TBN Polska

 Jeśli chcesz poznać biblię wzdłuż i wszerz,

to właśnie ten kanał oglądaj i wybierz.

Jak czerpać radość z życia i mądrze żyć,

mimo  przeciwności i nieszczęść.

Uzdrawiająca, wartościowa telewizja, weź uwierz.



 Kanał TBN Polska jest częścią amerykańskiej grupy Trinity Broadcasting Network (TBN). To międzynarodowa i największa na świecie sieć telewizji chrześcijańskiej. Jednym z kanałów tego nadawcy jest TBN Europe. W kwietniu 2015 roku uruchomiono stację TBN UK, dedykowaną na rynek brytyjski (więcej tutaj), a w czerwcu br. Hillsong Channel (więcej tutaj). TBN emituje programy środowisk protestanckich, katolickich, międzywyznaniowych, mesjanistycznych, organizacji pozarządowych, twórców niezależnych. TBN jest również właścicielem kanałów: The Church Channel, Smile of a Child TV, TBN Enlace i Juce TV. Założycielem TBN był Paul Crouch (zmarł w 2013 roku). Sieć TBN w roku 2013 celebrowała 40. rocznicę powstania. TBN dziś to około 30 kanałów telewizyjnych, które tworzą sieć Trinity Broadcasting Family of Networks.

 https://www.tbnpolska.tv/home

https://programtv.onet.pl/program-tv/tbn-polska-598 

 Tak na marginesie, ciekawa jestem czy taki pewien ktoś ten kanał ogląda :

Geniusz czy dziwak z Florydy,

z biblii zdania wyrywa i wciska zwidy,

Innymi wymiarami oślepiony,

co rusz pisze jakieś androny.

Tak  wyuczyły go dziwne strony i żydy .

A może po prostu, pisze pod wpływem?... 

i jest od wspomagaczy jakichś uzależniony?

*

  Ciemnogrodem nas nazywa,

od brudnych szmat wyzywa... 

Nawiedzony czy szalony,

chełpi się, że zbawiony.

Dlatego tam już się nie odzywam.

A tak  wogóle na tematy religijne i Boga,

dyskusji się nie podejmuję.


żydy - Słownik SJP

żydy · 1. wyznawca judaizmu; · 2. potocznie, pogardliwie: osoba skąpa; · 3. potocznie: osoba chytra, sprytna, zawsze patrząca na swój interes.
~~~~
Wtorek zatem mięsko, dziś karczek smażony, duszony z sosem soubise,
sałata lodowa z vinegrett'em, ziemniaki puree,pączki, gruszki
a dla syna schizofrenicznego, wiecznie głodnego po psychotropach,
kurczaka dziś upiekę, gdyż serem, parówkami jest ciągle nienasycony.
A w początkach choroby, wegetarianinem był,
kotlety z soi  mu robiłam, kilogramami ją kupowałam,
gotowałam i  mieliłam, do tego ciecierzycę, fasolę, soczewicę,i temu podobne,
nawet serów nie chciał jeść żółtych,
więc  go oszukiwałam, że nie z mleka jest krowiego, czy innego
a teraz nie mogę nadążyć serów żółtych kupować, a tak bardzo podrożały.
Białego sera w ogóle nie chce jeść.

4 komentarze:

  1. Lubiłam oglądać TBN amerykańskie, kiedy jeszcze żył Crouch i jego nawiedzona małżonka. Odbierałam ich świadectwa jako programy komediowe. Ta telewizja produkowała np. filmy chrześcijańskie, a potem pokazywała jak widzowie wychodzili zachwyceni z kina i tak to przedstawiali jakby do kin wszedł jakiś blockbuster (kupa śmiechu z tym była, bo produkcje były słabe i przepadały na rynku). Potem zdaje się dwie wnuczki oskarżyły dziadków o przekręty i sprzeniewierzanie pieniędzy na misje. Ale rzeczywiście to duża stacja, Chuck Norris nawet u nich występował jako gość specjalny. Polskiego kanału w ogóle nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o tym co napisałaś.
    Filmów tam raczej mało jest,
    raczej takie pogaduszki dla duszy.
    Ta stacja dobrze na moją psyche wpływa,
    oczywiście nie wszystkie pozycje.
    Daje dużo otuchy, wiary w lepsze,
    podtrzymuje na duchu.
    Podałam program, tam są takie tytuły jak: "codzienna radość życia", "dasz radę", czy "żyj bez trosk","twoje najlepsze życie teraz"
    Nie ma tam mszy ani typowych kazań, takich jak u nas są.
    Nie pamiętam od kiedy u nas istnieje ale już z 4,5 lat może,
    słucham,oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Facebooka również mają i wiadomo o datki proszą.
    https://www.facebook.com/tbnpltv/

    OdpowiedzUsuń
  4. Andrew Wommack, tego co on głosi, nie trawię,
    dziwny dla mnie jest.Łeb mi puchnie, gdy go słucham.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...