Moja lista blogów

sobota, 3 grudnia 2022

Ślady na śniegu

 Tak sobie szłam o szóstej rano,

chodniki śniegiem posypano.

Tropiłam podeszew ślady

w różne rzeźbione układy.

Obkupiłam się, dotleniłam i jest fajno. 

 

W sumie jest szaro, buro i ponuro,



 samochody maźnięte śniegiem

 trawa prześwituje zielona, śniegiem przyprószona
dachy śniegiem oprószone

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

Pranie sprzątanie, praca i wydech. Zrobię ile mogę.Spokój jest.

Mądrości, póki co żadnych na dziś nie potrzebuję, poza realistycznym myśleniem

i nie przeciążaniem siebie fizycznie i psychicznie przed świętami.

Spaghetti z sosem pomidorowym, czosnkiem i bazylią przyprawionym,

 pulpeciki wołowo-drobiowe ,

surówka z białej rzepy, pączki, napój pomarańczowy, mandarynki..

 

9 komentarzy:

  1. Obwoźni sprzedawcy warzyw,
    mnie przed chwilą z wyra wyrwali,
    i zakupiłam ziemniaki, buraki, cebulę za 45zł w sumie razem.
    Pora na barszczu kiszenie w słoju przy kaloryferze,
    a cebula jak zawsze w zimie potrzebna,
    prawie codziennie, podobnie jak ziemniaki.
    Nie będę musiała ze sklepów tych warzyw przynosić,
    wszak siły małe mam już.

    OdpowiedzUsuń
  2. Messi gola kangurom strzelił,
    bardzo go podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Argentyna, 2:0 do Australii.
    Kangury słabo piłkę toczą..

    OdpowiedzUsuń
  4. No przed momentem, jednak strzelili
    i jest 2:1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakieś emocje pod koniec dnia, jednak są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alma
    Fajnie jest popatrzeć, jak mecz jest dobry :-) Lubię (dobre mecze) hokeja na lodzie. Po przeczytaniu Twojego posta zachciało mi się sałatki warzywnej😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mecz dobry, to wciąga.
      Dziś się będzie działo,Polska :Francja:)
      Sałatka warzywna ale jaka?
      Ta z warzyw gotowanych w rosołku?
      To w sumie proste, wystarczy marchew,pietruszka,seler, ziemniak, ogórek, jajko gotowane, majonez lub jogurt
      i gotowe..
      Często robię bez groszku i zawsze bez cebuli.
      Do obiadu to się nie nadaje,
      raczej na kolację czy śniadanie.
      O surówki, to zimą trudno, ale białą czy czarną rzepę,
      czy też marchew, to lubię sobie utrzeć, dodać chrzan czy jabłko tarte, jogurt czy śmietanę.

      Usuń
    2. Alma
      Taką z warzyw z rosołu...😋

      Usuń
  7. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...