Moja lista blogów

piątek, 9 grudnia 2022

TVN, 25 lat

 

 Telewizja  tvn świętowała srebrne wesele,

zatem napiszę swoje trele morele.

Jaka dla mnie to stacja?

- Liczy się sensacja.

Programów jej,  nie oglądam za  wiele.

*

 Pamiętam "Rozmowy w toku",

dostarczały ciągle szoku.

To  szybkie gadanie,

jak  w ADH stanie

i bycie ciągle w jakimś amoku.


*


*

 Ponoć prawda,(no ale czyja?) całą dobę,

 (co by Tischner powiedział)G.wno na ozdobę, rozbite o doopę?

Szczekają  na mój kraj od rana,

 taka  "szczujnia"   zakłamana.

Myślę, nawet często,  że upadli na głowę.

*

Bogaci i lewacy zachwycają się stacją,

gdyż jej poglądy pokrywają się z ich racją.

Wiem kto ją wspomaga

i dopada mnie  zgaga.

Za co tak do nas zioniesz nietolerancją?

*

"Milionerów, Maję w ogrodzie,

  Kuchenne rewolucje", mam na uwadze.

Jednak to pogoda dla bogaczy,

gdyż nie mam restauracji ani daczy.

Ja, taki prosty, biedny, ograniczony przechodzień...

~~~~~~~~~

Dziś pierogi z serem białym,  ziemniakami, cebulą smażoną, 

drugie pierogi z kapustą i grzybami, masłem polane,

 mocny barszcz czerwony z zakwasem do popicia,

banany, czekolada z nadzieniem karmelowym

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dzieci się nie wybiera, chorób takoż.

Sam dziś poszedł na test  do psychologa.

Och, jest się czym radować.

Stacje telewizyjne i radiowe, 

na szczęście, można sobie wybierać.


9 komentarzy:

  1. Nie mam w domu tv, więc nie oglądam, ale moi rodzice bardzo lubią wieczorami obejrzeć "Szkło kontaktowe".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ma konkurencję w postaci "W tyle wizji"
      na tvp info:)
      Antypolskie szkło jest .

      Usuń
    2. Może i ma konkurencję, ale moi rodzice nie są go ciekawi, więc gdy jestem w Polsce mam okazję oglądać Szkło. Nie uważam, że jest antypolskie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ośmiesza małość, obłudę, powszechne w polityce kłamstwo. Może to być przykre dla kogoś, kto zdecydował, że na pewne rzeczy dla spokoju ducha przymknie oko.

      Usuń
    2. Zerknęłam dziś, słabi prowadzący, nudne gadki,
      sami się ośmieszają.

      Usuń
    3. No i spoko. Każdy niech ma w życiu, co mu odpowiada. Jadę do Polski na święta, więc pewnie będę miała okazję posłuchać (jeśli akurat będe miała ochotę), bo w szczególności moja mama bardzo lubi.

      Usuń
    4. Całkowicie się zgadzamy, jest wybór, nie to co kiedyś.
      Mnie jako osobie starszej już, inne media się podobają niż Tobie, młodej.
      Laptop mi już pada, zatem więcej z innych mediów korzystam.

      Usuń
    5. Przed chwilą się dowiedziałam, że zmarł Mariusz Walter,
      twórca tvn polskiego, no chylę czoła i świetnie wspominam tego człowieka wybitnego.
      Mnie również to samo czeka już, wkrótce dołączę do parku sztywnych, choć wybitna nie byłam
      i nikt o mnie nic nie napisze.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...