Moja lista blogów

czwartek, 22 grudnia 2022

Gwiazdki, gwiazdeczki

 Tyle planów na dziś miałam z gwiazdkami,

ale życie przerasta mnie czasami.

Coś z makiem chciałam kupić,

ale zrozumie każdy głupi,

i przeczytał listę z konserwantami.


Powyżej są gwiazdki ze słomek z papieru formowane.

Jakoś się tym zauroczyłam i skrzętnie je tworzyłam ileś lat temu.

Jeszcze jakieś szydełkowe mam, może kiedyś je umieszczę,

choć w sumie już nikt dziś nie docenia, takich prac.

*

Poprzednim rokiem się pochwalę

i swoimi wypiekami. Dziś nawalę,

gdyś wnusia chora 

potrzebuje doktora,

i święta niech będą ku jej chwale.


~~~~

Normalnie czwartek, zatem mięsny, schab marynowany, duszony, surówka, ziemniaki, ot nuda.

Ale kiedy człowiek, mąż na cukrzycę chory,

to musi jakąś ilość białka otrzymywać w diecie.


3 komentarze:

  1. Alma
    Życzę Ci siły, irsilo! Zdrowia, pogody ducha (i tak masz jej bardzo dużo) i radości z Rodziny. Niech się Wam jak najlepiej wiedzie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wzajemnością Almo, wzajemnością, to ponoć najpopularniejsze życzenia:).
    Na twoim blogu nie jestem w stanie umieścić komentarza,
    kilkakrotnie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      Irsilo, to tam żaden blog. Wpisuję czasem coś dla własnej pamieci. A dlaczego nie da się tam napisać, to nie wiem. Sprawdzę.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...