Moja lista blogów

czwartek, 29 grudnia 2022

Człowieczy los

 Ostatnio dręczy mnie dylemat,

czy jest los czy go nie ma..

"Stary człowiek i morze",

tak, lecz niewiele  już może.

gdy dni życia policzone ma.

 Zatem uśmiecham się:

Pamiętam koncert Anny German w filharmonii krakowskiej i film o jej życiu.

 https://www.gotquestions.org/Polski/los-przeznaczenie.html

https://sciaga.pl/tekst/134207-135-czlowiek-wobec-losu-w-oparciu-o-poznane-teksty-biblijne-mity-utwory-literatury

 ~~~``

Szynka wieprzowa marynowana, gotowana w sosie grzybowo- chrzanowym, kasza jęczmienna, sałata lodowa z sosem winegret, słodycze,owoce.

Moje wrzody na żołądku i dwunastnicy spokoju mi nie dają i bardzo mnie osłabiają.

Raka się boję gdyż takowe w rodzinie były.

4 komentarze:

  1. Przykro mi ze cierpisz.
    Z doświadczenia wiem, ze trudno się pozbyć problemu o którym mówimy ze jest nasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trzeba cierpieć ze mną:)
    Jakieś leki biorę.Nerwicę żołądka mam i zbyt wrażliwe jelita.
    Sporo trudnych spraw mnie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli coś nie pochodzi od Boga to lepiej nie brac za swoje. Najlepiej zapytać Pana co się dzieje i o wskazówki co robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choroby i cierpienia od kogo pochodzą?
    I jak nie można ich brać za swoje, kiedy cierpimy fizycznie i psychicznie z tego powodu.
    Ja nie rozmawiam z Bogiem na te tematy.
    Wskazówki dostaję od intuicji i daru rozumu własnego,
    jeszcze nie został mi odebrany.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...