Moja lista blogów

sobota, 24 grudnia 2022

Wigilia, pierwsza gwiazdka

 Gloria in excelsis Deo

Chwała na wysokości Bogu
a na ziemi pokój ludziom dobrej woli.

Pierwsza gwiazdka  przychodzi,

w Betlejem Bóg nam się rodzi. 

To dla zmysłów  niepojęte,

wiarą i tajemnicą objęte.

Ciągle nie mogę się  temu nadziwić.

*


Zatem składam pobożne życzenia,

 w imieniu bożego imienia,

gdyż po to  na świat przychodzi,

by nam się lepiej miało powodzić

i radować się  sensem istnienia.



 

 Nie wiem ile uszek,

narobił kopciuszek.

Barszczu nakisił,

prezentów nakupił.

Wszystko dla miłych serduszek.




~~~~~

Opłatek,barszcz z uszkami, łosoś, karp, dorsz w panierce ziołowej,surówka z kapusty,warzywa po grecku do ryb, ziemniaki pieczone, pierogi z kapustą i  grzybami, pierogi serowo-ziemniaczane, makowiec, sernik, piernik, kompot śliwkowy



2 komentarze:

  1. Serdecznie życzę Błogosławieństwa Bożego z okazji tych Świat i zawsze,dla Ciebie i Twojej rodziny 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i się odwzajemniam tymi samymi życzeniami.
    Błogosławić to mnie może sam Bóg,
    ale aż tak daleko nie sięgam,
    wymagań nie mam.
    Mi wystarczy siła i moc by życia niedogodności znosić.
    Uwielbiam Jezusa Chrystusa i jego nauki.
    Dzięki, że taki ktoś się narodził
    i drogę mi wskazał jak mam żyć.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...