Moja lista blogów

poniedziałek, 26 grudnia 2022

lili lili laj

 Ani Bóg, ani nikt nie wspomoże,

modlitwę odmawiam  o Boże.

Lili lili laj

kolędy nucą cały kraj

jedynie frytki i kefir może coś ożywi nas,

czy też pomoże.

P.S,

bardzo jestem w złym  stanie,

nawet skarpeteczki w różne wesołe wzorki nie są pomóc  mi w stanie, gwiazdkowe mi ofiarowane

ani też śliczne pantofelki,

no problem mam wielki 

czy jeszcze tu się odezwę 

widocznie synek najmłodszy 

coś przeczuwał,

kiedy mi ten prezent na gwiazdkę wręczył 

czekoladą i szampanem drogim,

osłodził...

4 komentarze:

  1. Alma
    Ale przeziębienie czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  2. SKS, = starość, kurna, starość, bezsilność i niemoc...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne określenie, takiego ne znałam.
    Ludzie z mojego rocznika (52) odchodzą już z tego świata
    ciężko przed śmiercią chorując.
    Przepracowałam się przed świętami.


    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...