Moja lista blogów

sobota, 7 października 2023

Czas odpoczywania, światło

 Był czas działania z językiem na brodzie,

przez długie lata tak było co dzień.

Dziś wygodnie usiądę sobie.

Co robisz? A nic nie robię.

Palcem piszę sobie po niebie lub wodzie.

*

A tak naprawdę, figa z makiem tam, ciągle coś do zrobienia mam.

Karczki na plastry pokroić, szynkę zamarynować, łopatkę zmielić na sznycle.

Buraki ugotować,zetrzeć z chrzanem, moc smaku dać ćwikle .

Nastawić pranie,  zrobić sprzątanie, odkurzanie, może jakieś szycie? 

„Oprócz szlachetnej sztuki robienia rzeczy, istnieje szlachetna sztuka pozostawiania ich niezrobionymi. Mądrość życia polega na eliminowaniu rzeczy nieistotnych”.

Lin Yutang 

Jednak trochę się zmieniam,

nie jestem  jak ślepa Genia,

medytuję,

główkuję,

nie straszna mi schizofrenia.


 "Teraz widze wszystko zupelnie inaczej".



"[...] wtedy Bog rzekl: Niechaj sie stanie swiatlosc [...]"



"[...] swiatlo zawsze rozprasza mrok".

(Ksiega Rodzaju)

 


~~

Znów steki lub mielone, ziemniaki, ćwikła, ciasto czekoladowe, gruszki

39 komentarzy:

  1. Sobota ,bardziej lubię piątek .Twój blog należy coraz bardziej do poczytnych ,coraz więcej tu zagląda osób .Szkoda że nie wszyscy normalni .Ale tak jest ostatnio na forach GW .Starsi ludzie w swojej pogoni za utraconymi dniami . Kiedyś napisałem na płocie jestem Bogiem jak byłem mały .I ktoś po pewnym czasie zakreslił to kółeczkiem .Pewnie uwierzył .Życie za krótkie jest na rozterki .Milej soboty Urszulko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech nas oświeci jakieś boże światło i stanie się jasność
      i ciepło, gdyż na dworze coraz chłodniej się robi.
      No przychodzą jakieś nieznane osoby,
      wszak komentarze mam póki co, niemoderowane.
      Możecie sobie dyskutować na tym tu poletku utwardzonym,
      choć tylko internetowym,
      ale ja nie włączam się do dyskusji w tym temacie.
      Gdyby jednak do nadmiernych pyskówek doszło,
      to zablokuję walkę, jako sekundant, nie wskazując jednak kto wygrany, choć od początku, jestem po twojej stronie.

      Usuń
    2. Tak sobie pomyślałam, że oni rzeczywiście Bogdanie Cię tropią, tylko nie wiem za co i raczej nie chcę wiedzieć i sędzią być.
      Już dość dawno tu jesteś, wcześniej jako niezalogowany,
      anonimowy i komentowanie tu,
      to nie jest jakaś nagła twoja ucieczka, żeby jasno dla śledzących Cię, było.

      Usuń
    3. Zawsze się podpisałem jako B .Bo czasami pisałem z telefonu .Ale teraz nie mogę ,wiadomo z jakich względów.

      Usuń
    4. Ktoś mi zasugerował że to Ty byłaś przyczyną tego zamieszania na 50 ,ale to było tak niedorzeczne że zupełnie to wykluczyłem .Faktycznie trzeba wrócić do forów zamkniętych i za przeproszeniem olać tych wszystkich anonimowych nicków .Na pierwsze pogaduchy dalej masz dostęp .Choć ostatnio nic się nie dzieje .Ale ktoś tam problemy i potrzebuje pomocy .Ogólnie powinny być takie zasady .Kto się nie wpisze bez imienia i go nie znam .To nie odpowiadam bo szkoda mojego czasu i zdrowia .Chociaż Tobie teraz nabiję licznik 🤣

      Usuń
    5. Absolutnie, nie zależy mi na liczniku.

      Usuń
  2. Zajęcia- dobra rzecz, mniej czasu na myślenie. Byle tej roboty nie było za dużo, bo wtedy pada się na pysk i siły opuszczają. Ty masz nadwyżki tego domowego w koło macieju, ale jakoś dajesz radę. Jutro trochę odetchniesz-Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja na spokojnie, przed telewizorem z robotą się rozkładam, siedząc w fotelu, powolutku, pomalutku, gdyż siły nie te i brak energii fizycznej już i sił.
      Trzeba umiejętnie nią gospodarować.
      Udane zakupy zrobiłam, buraczki się gotują,
      za obróbkę mięsa się biorę.
      Trzeba jednak mięśnie ćwiczyć, bo zanikną.
      Syn spokojny na razie,coś tam do siebie i wrogów swych gada i dobrze jest.Przyzwyczajona do tego jestem od lat.

      Usuń
  3. No raczej w emotikonach się nie rozeznaję,
    ale wyczytałam,
    że tak mam trzymać, ok ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przyjaciół umierasz bo rodzina Ci nie zastąpi wszystkiego .Zwłaszcza jak dzieci mają swoje rodziny i mieszkają osobno .Życie polega na dużych smutkach ,małych radościach i tyle w pacierzu .

      Usuń
    2. Och, Bogdanie o co mnie posądzasz.
      Kiedyś tam, może z 15lat lat temu,
      tam pisałam a tylko tam weszłam,
      by nick eurytki oświeżyć.
      Ty też będziesz kiedyś stary,
      wszak latka mijają niezależnie od nas.

      Usuń
    3. Dziś większość w pogoni za pieniądzem
      nie jest zafascynowana słońcem,
      bo blask mamony ich oślepia,
      wolnej soboty nie dostrzegają dzwońce...

      Usuń
    4. Jednak dzieci mam,
      promieniujące
      i zawsze mi świeci słońce.
      Sredni syn wnuczki wspania
      łe ma,
      a ten późno urodzony,wreszcie własnego mieszkania się dorobił,kilka kilometrów od Wawelu,
      pieszo można dojść.
      Jest dobrze,jest dobrze, byleby tylko nie zapeszać i nie spieprzać, niepotrzebnymi komentarzami

      Usuń
    5. Urszula od razu to wykluczyłem ,na tyle Cię znam .Ktoś mi to podrzucił .Ale widać gołym okiem .Od forów GW się nie umiera .Nie pierwszyzna .Są inne kontakty .Miłej soboty .

      Usuń
  4. W sumie są inne kontakty
    i tak Bogdanie trzymać .

    by się pożywićgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia,skąd te zakłócenia w sieci są,
    że tylko jakieś litery się pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i już, przestało drgać, zatem mogę normalnie pisać, tyle, że nie wiem o czym.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie za mało chrzanu starłam do ćwikły,
    a ten facet,
    choć obiecywał,
    to dziś się nie pojawił z ziemniakami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faceci już tacy są, naobiecują i słowa nie potrafią dotrzymać. Najgorsi są jednak ci co się podlizują by zdobyć zaufanie kobiet do swoich niecnych celów.

    OdpowiedzUsuń
  9. ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja pierdziu, internet zablokowany mam,
    jakimś spamem.
    Teraz mi się udało, coś napisać, sensownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Haha Urszula i jak Cię tu nie lubić lol. W następnym wcieleniu spotkamy się w innych duszach .Dobrej nocy .

      Usuń
    2. Pytałaś się o czym bym pisał na swoim blogu .Przecież mam pierwsze pogaduchy i uprawnienia do niego ,wiec nic się nie różni od Twojego bloga .Tak samo zakładałem watki na 50 ,a ktoś jedynie wkleił mordkę .Przecież w większości to moje .To w czym problem .Jeśli ktoś pracuje to nie ma czasu na dużo pisania .Może anonimowe nicki bez podpisu usuwaj .Ja na pogaduchach mam wąskie grono i mogę zawsze na nich liczyć .Tak samo jak Ty na Basię .

      Usuń
  12. Blog to nie to samo co forum. Tylko ci co mają coś do ukrycia chowają się po kątach ( forum zamknięte ) by w gronie niby przyjaciół zdobywać prywatne wiadomości, które przy byle jakiej okazji wypływają na światło dzienne. Ktoś niewygodny jest usuwany bez merytorycznego uzasadnienia. Tak można budować swój wizerunek anioła będąc w skórze diabła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierdolety .Fora zamknięte to bez możliwości czytania .A tak to każdy wyciąga te wiadomości .Chcesz się dołączyć to proszę bardzo ,ale coś o sobie i po jakimś czasie wiesz wszystko .Fora otwarte to bagno i przodują w nich ludzie starsi w hejcie i ośmieszaniu . Na polskich forach potrzeba bata i utemperować takie osoby .Piszę na forach niemieckich i nie spotkałem się takim hejtem jak teraz na forach GW .Więcej już tu nie będę dyskutował bo fajny blog prowadzi Urszula .A jak kogoś nie znam to zbędna gadka .Czy to Edward ,czy to jakaś panna .

      Usuń
    2. Jeżeli piszą ludzie Twojego pokroju to nie dziwi mnie, że fora przyjmują taką formę i stają się problematyczne. Jesteś zapatrzony w siebie, tylko Ty i nikt inny, taka narcystyczna natura. Wiedz, że są lepsi od Ciebie i takiej bufonady nie odstawiają. Częściej patrz w lustro i uśmiechaj się do siebie, na Tobie świat się nie kończy.

      Usuń
    3. Nie .Towarzysz Stalin powiedział kiedyś i tu cytat -"Wdzięczność to cecha psów nie oczekuj ich od ludzi .Za mną zawsze staną wypróbowani przyjaciele wystarczy poczytać ,co nie można o innych powiedzieć .Więc muszę cię zmartwić Edwardzie .Ja za nikim nie chodzę ,nie śledzę ,nie obgaduję za plecami .Spokojnie sobie pisałem na paru forach .A bynajmniej nie zachodzę w głowę kto doniósł .Zakładałem różne wątki .Teraz jedynie na pogaduchach z wiadomych względów . Ich verabschiede mich kühl .

      Usuń
    4. "Blog to nie to samo co forum. Tylko ci co mają coś do ukrycia chowają się po kątach ( forum zamknięte ) by w gronie niby przyjaciół zdobywać prywatne wiadomości, które przy byle jakiej okazji wypływają na światło dzienne. Ktoś niewygodny jest usuwany bez merytorycznego uzasadnienia . Po to jest prywatne forum gdzie możesz sobie spokojnie pisać bez narażania się na personalne ataki .A drugie to ja wiem z kim rozmawiam bo oprócz tego są kontakty prywatne Po to jest to forum .A całą resztę trolli i anonimowych nicków mam w głębokim poważaniu .Teraz się tu będą snuli jak po innych forach .

      Usuń
    5. Nie wnikam w Wasze spory, nie jestem w temacie i nie zamierzam zagłębiać się w to wszystko. Czytam ten blog bo ujęła mnie swoim heroizmem autorka blogu i nie ukrywam, że jestem godny podziwu dla Jej poświęcenia. Twoje wynaturzenia to jakby psychiczne katharsis, nie poczuwasz się do niczego, jesteś wręcz doskonały. Kogo chcesz zwieść? Człowiek bez skazy nigdy się nie tłumaczy, Ty sam sobie stwarzasz alibi dla swoich poczynań. Kogo chcesz oszukać? Chyba sam siebie!

      Usuń
  13. Mam p.obl.m z kla.iatu.ą, ni. popisz dziś.

    OdpowiedzUsuń
  14. To przejściowe, chwilowa złośliwość przedmiotów martwych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bogdan: „za nikim nie chodzę ,nie śledzę ,nie obgaduję za plecami .Spokojnie sobie pisałem na paru forach”

    Nominacja do dowcipu roku 2023 :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. A dogadujcie się, ja się nie wtrącam.
    Może przyjdzie olśnienie i nasuną się jakieś wnioski.
    P.S.Syn był i wstawił mi klawiaturę na mysz,
    czy jak tam, na ekranie ją mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym tu gadać .Nie wyszło na forum emama tej całej pannie to siedzi dalej na 50 i jęczy .Bo wie że nikt nie może się bronić .Tam adminka przypilnowała .Ciekawe że w żadnym innym wątku tych dwóch harpii nie zobaczysz .Tylko w takich .To samo było na portalu motoryzacyjnym .Te same dwie nawiedzone psycholożki do uporczywego nękania ludzi .Będą tak chodzić i pieprzyć .Ludzie nie mają innych problemów .Pewnie ze seksem to samo .Dlatego takie zachowanie .Ile było rozmowy by przestała nękać i dalej to robi i wszystkich ma za nic .I nie tylko mnie bo i moją przyjaciólkę z Londynu ,z tamtego portalu .Wpisuje się w jej wątkach po parę razy i tak podle .

      Usuń
    2. Bogdanie, jesteś przewrażliwiony, człowiek, który nie kłamie nie musi niczego pamiętać, a ten co ma coś na sumieniu bo łotr to ciągle się tłumaczy. Weź na powstrzymanie i przestań nas tutaj czarować, nie rób się śmieszniejszy niż jesteś.

      Usuń
    3. Litości, byle klawiatura myszki nie udusiła.

      Usuń
    4. Nic się nie stanie, klawiatura wisi za szybą na ekranie. '-:)

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...