Moja lista blogów

środa, 11 października 2023

Nowa mysz

Myszy leżą  w koszu, inne wiszą sobie,

zatem wybrałam  jeden  taki obiekt.

Taką czarno-niebieską,

ze świecącą lampeczką.

Stara mysz a kysz, tyś już relikt.


*




"Przypomnienie na dziś

    Czy analizowanie mojej sytuacji rzuca na nią użyteczne światło, czy jest próbą kontroli spraw wymykających się spod kontroli? Przez niepotrzebne zaprzątanie swojego umysłu dokonuję inwentury czy też powstrzymuję się od pracy, która powinna zostać wykonana? Słyszałem, że wiedza daje władzę. Czasami jednak mój głód wiedzy może być próbą używania władzy tam, gdzie jestem bezsilny. Zamiast to robić, mogę przyjąć Stopień Pierwszy."

„Życie może zostać zrozumiane tylko wtedy, gdy patrzymy wstecz, ale musi toczyć się naprzód”.

Søren Kierkegaard 

 

 Na uwadze hasło mam:

"Kazde z nas ma prawo i obowiazek podejmowac wlasne decyzje. Odbieranie innemu czlowiekowi tego prawa niszczy jego charakter".

 

....

Obiad na dziś gotowy mam: pierogi ruskie będą odsmażane, barszcz ze słoika zabielę,

jajka dodam,wafel masą czekoladową przełożony.

17 komentarzy:

  1. Coś o myszce rzec wypada, choć ta sera nie podjada,
    to optyczna? O mój Boże...ale humor zepsuć może ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy optyczna
    ale nowa śliczna.
    Świeci w dzień iw nocy,
    i ma dużo mocy.
    Stara już nie kontaktowała,
    i humor mi odbierała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszy aż dwie
    to się wie:
    pisanie będzie szło.
    że ho! ho!

    Miłego dnia,
    dotąd bez imienia, od dzisiaj Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło powitać nową fankę!

      Byleby tylko nie brakło weny,
      chochliki się czają i hieny.
      Klawiatura padła,
      kawy się napiła(najadła),
      dodatkowe wynikły problemy.

      P.S.Nie ma obowiązku pisać rymem,
      można prozą i humorem.

      Usuń
  4. Parę limeryko wierszykow już u Ciebie popełniłam :)
    Lubię wierszoklecić, nie wiem, czy też tak masz, że jak „ wejdziesz w fazę”, to rymy i rytmy same się cisną. Czasem trzeba je siłą wyganiać.

    U mnie piękny, słoneczny dzień. Dzisiaj w planie ostateczne wycięcie gałęzi tegorocznie owocujących malin i posprzątanie w maliniaku.
    Obiad zupa krem z dyni, makaron tagliatelle z pikantnym sosem z pieczarkami, gruszka w sosie waniliowym i sporo uścisków z Najbliższymi :)

    Spokojnego, fajnego popołudnia! A ja ruszam do pracy :)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniał mi się wiersz ..
      W ma­li­no­wym chru­śnia­ku, przed cie­ka­wych wzro­kiem
      Za­po­dzia­ni po gło­wy, przez dłu­gie go­dzi­ny...
      A...
      Bąk zło­śnik hu­czał ba­sem, jak­by stra­szył kwia­ty...
      Miłego dnia życzy Ewa II
      ---

      Usuń
    2. Też lubię Leśmiana 🤣

      Usuń
  5. Widzę tu Ewy dwie,
    jak ja w tym rozeznam się.
    Menu obiadowe wyszukane,
    może pofantazjuję z makaronem,
    u mnie dania proste się.

    U mnie teraz "koło fortuny",
    chcą się ludzie dorobić mamony.
    Potem sjesta z drzemką,
    by chodzić było lekko,
    po obiadku już, brzuszek napełniony.

    Dnia miłego, dwóm Ewom
    i pozostałym, czytającym czy piszącym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracając do poprzedniego wątku o prądzie .To nic nie ma wspólnego zużycie prądu .To tylko jeden z warunków .Po prostu musisz uaktualnić dane i pocztę elektroniczną i trzy razy na tak .W referendum cztery razy na nie .O polityce nie rozmawiam też w gronie rodzinnym i bliskich bo to wzbudza kontrowersje .Przykre jedynie to że jest wojna polsko -polska i ludzie się kopią po kostkach .Widać tę szczególną zaciekłość na forach GW jak ludzie dorośli nie mają szacunku do siebie . "Można uciekać i uciekać w nieskończoność, ale prawda jest taka, że wszędzie tam, gdzie się zatrzymasz, dopadnie Cię Twoje życie.

    Cecelia Ahern, Na końcu tęczy .PS Taka mała myszka ,a ile radości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym prądem podobnie jak z bezpłatnymi lekami.
    Kiełbasa wyborcza.
    Klikałeś tam Bogdan?
    Sprawdzone to masz?
    Ja wyczytałam co innego.
    Może dostanę zniżkę na niepełnosprawnego.
    Muszę na ich infolinię zadzwonić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niepełnosprawnego to inaczej .Syn wziął mojego siostrzeńca i załatwił sprawę na miejscu .Wypisanie wniosku to pięć minut ,stanie lub siedzenie bo są piękne sofy trochę dłużej .Ktoś Cię podwiezie .Infolinia to strata czasu .Ja pod koniec października przyjadę to załatwię osobiście .Mam czas na to .Trzymaj się .

      Usuń
    2. Nie po to mam konto internetowe Taurona,
      bym jeszcze do ich siedziby jeździła.
      To ode mnie kawał drogi.
      Już raz dzwoniłam i świetnie obsłużona byłam.
      Na razie mam 0.00zł do zapłaty,
      a wykres internetowy mi pokazuje, że 961 kWh zużyłam do listopada czyli do przekroczenia normy daleko.
      Oni pod koniec roku bilansują, kiedyś nadpłatę miałam
      na następny rok przełożyć zadysponowałam.

      Usuń
    3. To zadzwoń powinni Ci dołożyć 125 zł .Możesz przez internet uaktualnić dane .O takie rzeczy trzeba walczyć ,dla mnie to pierdoły .Ale dla innych to trochę kasy .Byłem dzisiaj na spotkaniu przedwyborczym .Fajni ludzie ,miłe rozmowy .

      Usuń
  8. Muszę coś napisać sorry Urszula .Czytam że zmarła Hopryna .Nie była taka wiekowa Boże .Nie mogę napisać pożegnania .Taka mądra i wspaniała kobieta .Szok .Spoczywaj spokoju . https://forum.gazeta.pl/forum/w,16,176787213,176787213,Zmarla.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Horpyna4 bardzo mądra i zrównoważona. Doświadczona i życzliwa.
    Trzeźwo myśląca, encyklopedia wiedzy ogólnej i ogrodniczej. Spokój i opanowanie. Piękny język. Wielki, wielki żal…To kolejna już, nietuzinkowa Osoba spośród forumowiczów G., którą żegnam z bólem.

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedni się rodzą, drudzy odchodzą,
    niezbadane są wyroki Pana.
    Już Hopryna patrzy na nas z góry,
    niech wieczność będzie Jej dana.
    R.I.P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panią Horpynę znałam z forum ogródkowego,
      wspaniałych rad udzielała, jeśli o rośliny chodzi.
      No cóż, powoli, każdy z nas, do śmierci podchodzi.
      Wielu moich rówieśników już odeszło.
      Niedawno kolega z liceum mnie odwiedził
      i jakieś spotkanie ponad 70 latków się szykuje,
      jeśli tylko dożyjemy.
      Niech odpoczywa w spokoju, cóż innego mogę powiedzieć.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...