Moja lista blogów

sobota, 28 października 2023

Staruszek świat i komputer

 Laptop staruszek sprzed 8 laty,

niestety udał się  w zaświaty.

Stary monitor lata stał,

i  tylko na to czekał.

Należą mu się wiwaty.


 

*


 

Wpis z forum dzisiejszy,

na moje milczenie i nieistnienie

gdyż jest mną zainteresowanie 

a tu odpowiedź, macie na nie:

irsila Re: Eurytka tu się melduje 28.10.23, 08:48
Irsila vel eurytka, czy też odwrotnie, tu się melduje,
skoro kilka osób mnie tu wywołuje.
Nikt mi bloga nie rozwalił, po prostu laptop mi padł,
gdyż go czymś nieopatrznie z lekka zalałam.
Wpierw klawiatura była kulawa, potem reszta odeszła
i wszelkie zdjęcia i inne dane utraciłam.
Dobrze mi służył, ponad 8 lat.
A że zdolnych synów mam, to wczoraj najmłodszy przybył
i składaka mi zrobił, wywlekając stary monitor z lamusa,
"mózg komputera" do tego, z własnych zasobów dodając,
gdyż on nowy sobie sprawił,
no i tak, kontakt z internetem mam.
Serdecznie dziękuje za zainteresowanie się mną.


--

~~~

Zdjęcia  z tego wszystkiego,

tego komputera poskładowanego,      

przez syna najmłodszego ,

może jutro tu dołączę i wkleję.

Póki co, na komentarze zdołałam odpowiedzieć

i tu i tam, zdjęcia składaka zrobiłam ,

ku pamięci.

~~~

Dziś na obiad mam kiełbasę białą w sosie chrzanowym,

do tego ziemniaki tłuczone i ćwikła.

A na deser śliwki i jakieś ciastka w polewie czekoladowej                                                                                                                                                   

 

                       

10 komentarzy:

  1. Witaj .U mnie składałem Ci życzenia .Snują się teraz znudzone swoim życiem osoby i plotą trzy po trzy .Tym bardziej że nie mogę pisać .I to jest sprawiedliwość .Tym bardziej jak ktoś na innych forach ciągle kogoś atakuje ,a tu udaje grzeczną .Ktoś mi napisał że pewnie komp siadł i to była święta racja .Mam takiego aniołka żywego .Bo trzy to już w niebie .Dla Ciebie 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że komputer to doskonała maszyna,
      a możliwości ma też ograniczone.
      Rozwiązuje problemy na podstawie algorytmów,
      które przez człowieka są stworzone.
      A może wyprzedzić epokę...komputer kwantowy,
      postęp nigdy emocji nie studzi.
      Tranzystor o rozmiarze pojedynczego atomu,
      i elektron co stan z 0 do 1 go pobudzi.
      Kubit - nazwa jednostki urządzeń kwantowych,
      to wszystko przyszłość i wcale nieodległa.
      Zielone światło dla nauki i postępu,
      byle tylko za to nie trafić szybko do piekła.

      Usuń
    2. Bogdan, nie mnie to rozsądzać i w te wasze spory się wikłać.
      Tak, że te wszystkie intrygi, pogaduchy, ploty, osobiste zadry,
      szerokim łukiem omijam.
      Nazwa mojego bloga, wskazuje, że tu się wierszyki układa,
      niby limeryki, pod kopyto rymów AABBA.
      To takie sudoku, na ćwiczenie umysłu.
      Przy tym, sympatyczna dyskusja może wyniknąć
      lub nie być jej wcale,
      to zależy czy jakiś temat chwyci czy nie.
      Za życzenia już dziękowałam, choć w sumie imienin nie obchodzę, tylko urodziny w lipcu, jako znak zodiaku rak.
      Urszula również w maju, swe imieniny ma
      i trudno mi wskazać,
      która jest moją patronką, nie wiem.
      Na forach gazety nie bywam, nie piszę tam,
      jedynie okazjonalnie.
      Urszula

      Usuń
    3. Troszkę bujasz Urszulko bo czytasz wszystko i na różnych forach GW bywałaś .U czasami dokładalaś do pieca .Wiesz co nas łączy na tych stronkach .To odróżnianie dobra od zła ,te same poglądy i odniesienia do religii .Bo wiesz doskonale że ludzie piszący nie są mili dla Boga i jego wyznawców .A potrafią doskonale zmieniać się jak kamelony .Jestem na stronach GW od początku forów regionalnych i nic mnie tu nie zdziwi .Dobrej nocy .

      Usuń
  2. Dwie tak różne piosenki, a obie piękne.
    Żółwik Ula🐢 Fajnie, że ci chłopak kompa usprawnił. Tak sobie żyliśmy spokojnie, tylko telewizorek, książeczki i gazetki, a teraz nawet ja, co się tak wzbraniałam, siedzę w tym pudle- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czasy, Basiu dziś,
      że bez komputera, to jak bez ręki czy nogi czy oczu czy uszu.
      Te kilka dni bez dostępu do netu,
      nam wszystkim w domu, to uświadomiły.
      Życie kanapowe i internetowe,
      takie czasy nastąpiły.
      Urszula
      P.S.
      Bacowie to owce pędzą i bimber, czy tam siwuchę,
      czy księżycówkę...
      Książek nie piszą, mądrzy są, warto ich słuchać.
      Ksiądz Tischner z Łopusznej,
      z ich mądrości, swoja filozofie czerpał.
      I tego trzeba się trzymać.
      Urszula

      Usuń
  3. Tak Ulka, dobrze zajarzyłaś, a ja coś mało się śmiałam i mąż mnie musiał oświecić, że właśnie szwagier te książki pędzi 🙃 Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Edward,
    zupełnie się nie znam na komputerach, na kwantach i tego typu sprawach,
    choć w liceum piątkę z fizyki miałam.
    Podążyłam w zupełnie innym kierunku,
    językowym i humanistycznym.
    Ostatnio, felietony pana prof. Miodka czytam.
    Jak widać, wszystko działa,
    a synek najmłodszy,
    obyty bardzo w sprawach techniki i komputerów,
    szeroki i nowy, monitor przytachał dziś i zainstalował.
    Jedynie problem mam, by się zalogować do komentarzy,
    jakaś CAPTCHA tu robi za ochroniarza,
    ale z biegiem czasu i to ogarnę.
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ochrona przed spamem i zakładanie kont przez automaty .Ja jestem technikiem elektronikiem ,ale w innej branży .Pan Edward jest informatykiem i potrafi doskonale zmieniać nicki i ukrywać IP to pana Edwarda domena .Jak usunąć weryfikację CAPTCHA?
      Wyłączanie weryfikacji dwuetapowej
      Otwórz swoje konto Google.
      W sekcji „Bezpieczeństwo” wybierz opcję Weryfikacja dwuetapowa. W razie potrzeby zaloguj się.
      Kliknij Wyłącz.
      Pojawi się wyskakujące okienko, które pozwoli Ci potwierdzić, że chcesz wyłączyć weryfikację dwuetapową. Kliknij Wyłącz.

      Usuń
  5. Widzę Bogdanie, że wszystko o ludziach wiesz.
    Śledzisz ich czy jak?
    Mnie zupełnie to nie interesuje ile kto ma nicków.
    Chodzi o trzymanie się tematu a nie o obgadywanie.
    Póki co nie mogę komentować z konta google,
    ale to przyjdzie z czasem.
    Dobrze, że mogę już posty pisać.
    Urszula

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...