Moja lista blogów

poniedziałek, 2 października 2023

Miesiąc różańcowy

 Mam różaniec z Gwadelupy

choć ogólnie trzymam się chałupy.

  Tańczę przy chorych,

do paciorków nie skorych, 

Wydobywam i  chwalę, inne atuty.

*


Dawno temu syn mi przywiózł z Meksyku, Gwadelupy, jeden różaniec. ten niebieski.

Czerwony jest od św.Rity.

Drewniany i błękitny, to moje.

Wszystkie poświęcone, czekają na użycie.

Skoro październik jest różańcowy, to trzeba odmówić.

Tak mnie dziś natchnęło, kiedy usłyszałam wiadomość, że w Meksyku dach kościoła się zawalił

i ludzie zginęli.

Bardzo lubię tę pieśń :



Ocalam moje zdrowie psychiczne medytacjami:

 codzienne-motywacje.pl


~~
Kopytka, ogórkowa z ryżem

4 komentarze:

  1. Miesiąc październik to miesiąc Różańca Świętego, wielka to moc w rękach każdego. Do tego jeszcze litania do Matki Bożej i Pan pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  2. Różańców u ciebie dostatek, nawet różaniec z Gwadelupy, i w różnych kolorach...
    Piękna pieśń i taka radosna- Basia
    Obiady masz bardzo urozmaicone, dobrze mają ci twoi faceci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, staram się, dopóki sił.
      Różańce są ,oby tylko jeszcze odmawiać.

      Usuń
  3. Wieczne odpoczywanie racz dać Panie tym co zginęli w Meksyku, a światłość wiekuista niechaj im świeci na wieki wieków. Amen

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...