Moja lista blogów

środa, 4 października 2023

Dziewczyno z tamtych lat

 Gdzie jesteś dziewczyno z tamtych lat,

Co z tobą uczynił czasu szmat. 

Choroba,

nieroba.

Bezsilność i tylko masę strat.

Bardzo lubię piosenki Stanisławy Celińskiej, starszej ode mnie zaledwie o 5 lat.

Starzeję się wraz z nią.


 Tu powinnam wkleić swoje zdjęcie z młodości i obecne.

Nie mam kogo do zrobienia fryzury i zdjęcia.

Nigdy na tle wyglądu fisia nie miałam.

W sumie najważniejsze jest, co w środku mam.

W sercu czuję dziś smutek i żal.

Naturalna radość zniknęła i śmiech,

nad pogodą ducha pracować trzeba, ech!

*

"Rozważanie na dzisiaj

Nie powinnam przyjmowac odpowiedzialnosci za nierozsadne postepowanie innej osoby. Musze sobie radzic z moimi wlasnymi wadami. jezeli rzeczywiscie bede postepowac zgodnie ze Stopniami od Czwartego do Dziesiatego - zmiana jaka zajdzie we mnie samej, znajdzie odbicie w kazdej bliskiej mi osobie.

"Chce wazyc moje winy na rzetelnej wadze i naprawc je jak tylko potrafie najlepiej. Nie chce naruszac tej rownowagi ciezarem winy innych ludzi".

 Medytacje Al-Anon, październik - Uzależnienia - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl

Nie należę do żadnej grupy wsparcia, nie chodzę na żadne spotkania.(na kilku takich byłam i nic mi to nie dało).Z problemem od lat,radzę sobie sama.Ileż to wizyt z nim u psychiatry było, ile zdrowia mojego to pochłonęło.

A takie inne plany miałam na emeryturę. No cóż, życie inaczej zadecydowało.

~~

Pewnie pierogi z mięsem dziś zrobię, barszcz czerwony do tego.

Dokończę przetwory.

34 komentarze:

  1. Wysłuchałam kilku jej piosenek i od razu mam lepszy humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Młodość, młodość...
    Nikt młodości nie umie zapomnieć,
    Jest jak miłość jedyna i pierwsza
    co żyje w nas."
    Celińska też miała piękną młodość, była śliczna, utalentowana, dużo grała, a potem coraz trudniej i trudniej. Nie poddała się... Wspaniała jest i lubiana przez wielu. Ale to wszystko wiesz...
    Ty też jesteś dzielna, powtarzam się🙃 Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka naturalna i prawdziwa,wzrusza.
      Jej piosenki cudne, a nie jakieś darcie mordy.

      Usuń
    2. Bogdan blog, to nie jest forum.
      Ja tu sobie mogę imię zmieniać, jak tylko mi się podoba.
      Przecież tą samą twarz widzisz.
      Szkoda, że ja twojej nie widzę.

      Usuń
  3. Właśnie, nie są sztuczne i wydumane, no i wykonanie trafia prosto do serca. Dlatego jest taka bliska i kochana przez ludzi, oklaskiwana wszędzie gdzie występuje- Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie dziewczęta z tamtych lat? Jak te kwiaty...
    Gdzie dziewczęta z tamtych lat? - Czas zatarł ślad...
    Gdzie dziewczęta z tamtych lat? Za chłopcami poszły w świat...
    Kto wie czy było tak... Kto wie czy było tak...
    Gdzie są chłopcy z tamtych lat? Dzielne chwaty...
    Gdzie są chłopcy z tamtych lat? - Czas zatarł ślad...
    Gdzie są chłopcy z tamtych lat? Na żołnierski poszli szlak...
    Kto wie czy było tak... Kto wie czy było tak . Czas jak rzeka płynie .Nie ma co narzekać ,żyjesz i piszesz piękne watki w swoim blogu .Dla mnie to zaszczyt ,że Cię poznałem kobieto .

    OdpowiedzUsuń
  5. To cieszę się Bogdanie, że Ci się tu podoba, a miałam już napisać, że to blog nie dla ciebie, gdyż ja tu głównie o chorobie syna się wyżalam.
    Jednak główny mój cel, to jest poszukiwanie [b] pogody ducha[/b],
    mimo niedogodności życia, jakie codziennie nas spotykają,
    tak, że w sumie, jakiś promyczek tu dla siebie znajdziesz,
    gdyż każdy ma w sobie jakieś oścień, kolec, jakąś drzazgę, która go uwiera i poniewiera i tak trudno się od tego uwolnić.
    Ja również się cieszę, że Ciebie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że tu nie ma dostępu gazetowa admiralicja .Napisała mi znajoma adminka że nie teraz nie ma opcji by mi skrócić bana .Jestem łotrem ,łobuzem z kryminalną przeszłością na forach GW mimo ,że wszystko odkupiłem .Przy okazji wlepili paru osobom ,by mi nie było smutno .Od paru lat ciągną za mną dziwni ludzie .Powinienem pohamować czasami emocje ,ale nie potrafię .Ja z takim doświadczeniem ,co nie raz udzielałem porad zagubionym duszom i syn jest psychologiem .Miłego czwartku Urszulko .Moja córka ma tak na imię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie w rodzinach bywa, jeden syn adwokatem, drugi księdzem, trzeci psychologiem, a ojciec sku**ysyn. Tego nie da się przewidzieć, jak komu na starość odbije.

      Usuń
    2. No właśnie jak ktoś jest anonimowy i wstydzi się napisać pod swoim imieniem lub nazwiskiem .To takie urocze kogoś opluć .

      Usuń
    3. A Ty piszesz pod swoim nazwiskiem i imieniem?
      No puknij się!

      Usuń
  7. Tak to prawda, wiele osób zadziornych zniknęło,
    ale trzeba przyznać, że to było nie do wytrzymania,
    te wszystkie zaczepki słowne.
    Tu nikt nie zagląda, można sobie spokojnie pisać,
    dlatego już dawno tę formę pisania wybrałam.
    Możesz sobie nicka zmienić i dalej tam pisać,
    jeśli masz ochotę.
    Ja tu na mifredo zmieniłam, gdyż od tego pseudonimu,
    zgłębiać zaczęłam tajniki schizofrenii i zawsze ją oddzielałam od irsili czy eurytki , by tym moim problemem nie zamęczać innych.
    W sumie to bardziej mi się podoba niż Ulka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomijając to wszystko to jedna i ta sama osoba pod wieloma nickami robiła dym na 50 .Sama pisałaś odezwę do niego .Maszkaroni ,pierwysort lub friden to jedna i ta sama osoba niestety .Do stałej uczestniczki tego forum też odnosiłaś się nieładnie . „Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci w nią kamieniem" .Znasz to .Ale to nie był powód do bana .Ale takie są standardy moderacji GW .

      Usuń
    2. No nie wiem czy akurat to te same nicki,
      takich podejrzeń nie mam.Nie oceniam każdego.
      Friend był zawsze czepialski i każdy wpis krytykował,
      szczególnie osoby personalnie je poniżając, sam niczego nie wnosząc.
      Nie po drodze mi do twojej psiapsiółki,
      ona też wobec mnie miła nie była.
      Weź Ty sobie przeczytaj ten regulamin, znaczy *netykietę* wielokrotnie i się zastanów które punkty przekraczałeś nagminnie.
      A jeśli nic z tego nie zrozumiałeś, to daj sobie spokój z forami.
      W sumie masz, tam jakieś zamknięte.
      Może załóż sobie bloga i się wyżalaj,
      jaki jesteś biedny i prześladowany.

      Usuń
    3. To nie jest czepliwość bo mało wiesz o ludziach .Ten człowiek powinien być zgłoszony za prześladowania .Masz rozkojarzenia jaźni .Nie jesteś sama w porządku .Bo wbijając w Google Twoje zachowanie np w latach 2010 nie bylon cacy .Reszty mi się nie chciało szukać i w tyłku to mam .Tobie trzeba dużo wybaczać ,ale są granice tego .Może przestań już wszystkich pouczać bo nie masz za dużo przyjaciół .Jeśli w ogóle ich masz .Ja mam .

      Usuń
  8. Znam właściwości wszystkich ziół.
    Czasem bułki z czarnuszką kupuję czy innymi posypkami lub chleb orkiszowy z różnymi nasionkami.
    Z niczym nie wolno przesadzać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wszystkie bany za nie przestrzeganie netykiety:

    Netykieta

    "Netykieta to zbiór zasad savoir-vivre obowiązujących w dyskusjach w Internecie a więc i na Forum Gazeta.pl.
    Jak pisać:

    Pisz zwięźle i na temat.
    Zanim założysz wątek sprawdź, czy temat już nie był omawiany. Użyj wyszukiwarki.
    Postaraj się, by tytuł wątku, który zakładasz był czytelny i zrozumiały.
    Odpowiadając na post, cytuj tylko potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj. Nigdy nie cytuj sygnaturek (podpisów)!
    Jeśli zadajesz komuś pytanie, sformułuj je precyzyjnie.

    Czego unikać:

    Nie przeklinaj.
    Nie obrażaj i nie atakuj personalnie swoich rozmówców.
    Nie podszywaj się pod innych.
    Nie publikuj ogłoszeń ani reklam! Do ich publikacji służą serwisy ogłoszeniowe lub wyznaczone fora.
    Nie spamuj - nie zamieszczaj tej samej informacji w wielu miejscach.
    Nie publikuj wątków niezgodnych z tematyką danego forum.
    Nie wklejaj całych cudzych wypowiedzi lub artykułów - wystarczy je omówić lub podać link z odpowiednim komentarzem.
    Nie pisz WIELKIMI literami - w Internecie oznacza to, że krzyczysz. Nie nadużywaj także wykrzykników. Jeśli chcesz wyróżnić jakieś słowo lub zdanie, możesz użyć *gwiazdek* lub _podkreślenia_

    Poza tym:

    Ignoruj trolle - użytkowników, których jedynym celem jest dokuczanie i krytykowanie. Twoje odpowiedzi na ich posty tylko ich zachęcą do dalszej działalności. Wystarczy, że zgłosisz ich działalność administracji.
    Uważaj z humorem i ironią! Mogą być niezrozumiałe albo obraźliwe. Możesz używać "smileyów", czyli symboli oznaczających uczucia. Odczytuj je przechylając głowę w lewo - uśmiech możesz przekazać jako :-) a "z przymrużeniem oka" jako ;-)
    Jeśli dyskusja przerodzi się w prywatną pogawędkę, kontynuuj ją poza forum.
    Twoja sygnaturka (podpis), powinna mieć co najwyżej cztery linie. Może zawierać np. imię i nazwisko lub pseudonim, adres e-mail, link do strony, ulubiony cytat.
    Jeśli w sygnaturce znajduje się obrazek, nie powinien być większy niż orientacyjna wysokość 4 linii tekstu.
    Do testów i innych ćwiczeń z klawiatura służy wyłącznie forum testowe.
    Jeśli chcesz zwrócić komuś uwagę, zrób to kulturalnie, najlepiej na adres prywatny. Staraj się doradzać innym, a nie wyśmiewać ich - każdy był kiedyś początkujący!

    Zgodnie z Regulaminem Forum wypowiedzi naruszające Netykietę mogą być usuwane."



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz Urszula pod trzema nickami w jednym wątku .To też łamiesz regulamin .

      Usuń
    2. Czasami mało wiemy o ludziach .Jedynie trzeba trochę czasu by poznać kogoś to takie proste .Jak nikt nic o sobie nie napisze ,nie poda swoich prawdziwych inicjałów .To szkoda gadki z nim i tyle w pacierzu .

      Usuń
  10. W regulaminie*netykiecie forum, nic o nickach nie ma,
    zatem tam regulaminu nie złamałam,
    a tu jest mój blog osobisty, mój domek, moje miejsce,
    to mogę sobie imię zmieniać, co komu do tego?
    Żeby dyskutować, to wcale nie trzeba znać ludzi z imienia i nazwiska.
    Liczy się problem, zagadnienie a nie ocena osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są pierdoły .Tu możesz pisać co chcesz .Ale na forach GW już nie .Zresztą to nie o Ciebie chodzi tylko tego stalkera Fridena ,Maszkaroni i pierwysort bo to jedna i ta sama osoba ,udajaca kogoś innego .Ty to Ty Urszula .

      Usuń
  11. Nieznany napisał:
    "Różnie w rodzinach bywa, jeden syn adwokatem, drugi księdzem, trzeci psychologiem, a ojciec sku**ysyn. Tego nie da się przewidzieć, jak komu na starość odbije."

    Dzieci nie są naszą własnością, dajemy im jedynie ciało, a duszę kto inny daje.
    Jest nawet ładny wiersz w temacie.
    A na starość, wiadomo, że nie da się przewidzieć,
    jakie choroby nas zaatakują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dzieci wspaniałe i dwie wnuczki .Więc nie mogę narzekać .Starałem się na tym forum 50 pisać i zakładać wątki do rozmowy .Nie było obgadywania i latania za kimś po forach . Teraz Ty i pani Ta zabieracie głos bo nie można się bronić .Ale ,ani jedna ,ani druga nie jest bez winy .Pisałem na dwóch prywatnych forach zapachufrezji ,jako jedyna gdy miałem bana to ona mnie wspierała i razem pisaliśmy na wielu forach .Tacy na dobre i złe .I tylko na niej mogę polegać .Wracając do 50 jeden facet psychofan rozwalił to i mimo że ma bana dalej produkuje nowe nicki .Do reszty nie mam pretensji to jest dobra nauczka dla wszystkich i nie było powodu blokować .Ale takie są standardy tej moderacji .Każdy jest w swoim stopniu winny .Ja tam do nikogo nie mam pretensji i temat zamknięty proszę Urszulki .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam sobie piszę a co mi tam, póki mnie jeszcze nie zbanowali.;-)
    Czasami nudzi mi się;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze to jest że każdy szuka winnego kto doniósł .Zamiast się skupić na sobie .Mnie tam rybka ,niektórym miesiąc zleci .Wiem że teraz sporo osób czyta tego bloga ,także 50 bo niektórych zaprosiłem do czytania ,wiec mogę tu jasno powiedzieć .TO JA zglosiłem ten wątek do moderacji ,wiec biorę to na siebie .TO JA tylko JA .I kończę te pierdoły .Powodu nie podaję .Amen .

      Usuń
    2. Byłeś, jesteś i będziesz kapusiem. Wszyscy to wiedzą, czy jest się czym chwalić?

      Usuń
    3. No widzisz Bogdanie, nawet tu Cię ktoś znalazł i swoją prawdę mówi.
      Póki co, nie mam komentarzy moderowanych,
      każdy może pisać, nie ingeruję.

      Usuń
  14. Mnie to zupełnie nie interesuje, kto donosił, na kogo.
    Tu dla siebie li tylko piszę i nie zależy mi na odwiedzinach.
    Tak przy okazji dodam, że poza chorym synem, dwóch wspaniałych mam synów,
    ale oni nie chcą bym o nich pisała.
    Zapewne chory też, ale on o tym nic nie wie i wiedział nie będzie,
    ale ja w ten sposób sobie pomagam, o pogodę ducha walczę by się nie załamać.
    On pojęcia nie ma, ile mnie kosztuje w sensie materialnym i duchowym.
    Bogdan, to nie jest blog dla Ciebie.
    Skoro już konto Google masz, to szukaj czegoś dla siebie,
    lub własnego bloga załóż, jeśli masz coś do powiedzenia,poza nostalgią za forami.
    Ciekawi mnie o czym byś bloga pisał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma konto do tego .To Ty zaczęłaś ten temat nie ja .Ja Ci tylko napisałem wiadomość ,a Ty go wywleklaś na 50 .I dalej o tym rozwodzisz .I przychodzi ta co się żegnała i lata dalej za kimś i ośmiesza .Ile tego było pożegnania i powitania .Nie tyle mnie się czepiała Pani w kapeluszu tylko kogoś i przeleciała wszystkie możliwe fora gdzie pisałem . Czytasz fora motoryzacyjne to wiesz .Ale innych nie .Ten drugi psychofan co dalej co dalej zmienia nicki powinien być zgłoszony na policję za stalking w czystej postaci .Dużo nie wiesz co się dzieje i co było wcześniej . Na pewno chciałem to forum 50 pobudzić do działania .Ludzie nie mają co robić ,swojego życia też nie .Za dużo poświecają innym .A jak ktoś zniknie to ból bo nie ma po kim pojeździć .Fajna sprawa bo ja mam gdzie pisać i rozmawiać .Trzecie pracuję ,wiec czego mi potrzeba w życiu .Odrobinę miłości i spokoju .To pierwsze mam ,a drugie samo przyszło .Nie masz cierpliwości do innych i za szybko ich oceniasz .Na ten czas Cię nie opuszczę jak w tej przysiędze małżeńskiej 😛

      Usuń
    2. Ty ciągle o tych tam forach a już się zarzekałeś, że koniec i ani słowa.
      Jakąś obsesję na tym tle masz.
      Nie odpowiedziałeś mi na pytanie o czym byłby twój blog,
      jaka tematyka gdybyś ewentualnie miał prowadzić a jak widzę lubisz dużo pisać, fazę masz.
      Masz to swoje forum *pogaduchy*
      niby o wszystkim, czyli tak w sumie o niczym.
      Przecież tam możesz pisać, tam też masz bana?

      Ja o Tobie na 50 już ani słowa, a jeśli kiedyś wywlokłam, to tylko po to,by Cię pożałować i bronić a nie szkalować czy dobijać..
      No chyba nie zabronisz mi tam pisać jak mnie chętka najdzie.
      Ja zawsze idę swoją drogą a inni, niech mówią co chcą.

      Usuń
    3. Czytam, czytam i tak się zastanawiam jakie hipokryzja zatacza duże kręgi. Wstyd i zwracam się do Bogdana, zacznij od siebie naprawiać świat. Innym pozostaw możliwość wyboru.

      Usuń
  15. Przestańcie mnie obgadywać!!!- pozdrawiam- Dana

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki, udanej niedzieli, pozdrawiam serdecznie- Dana.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...