Moja lista blogów

poniedziałek, 30 października 2023

Oko a' la Maroko

Jedno oko na Maroko,

drugie całkiem spoko.

  Kciuki trzyma rodzina,

 wypada zrobić tadżina,

ale obejdzie się fasolką.

 

 


..."Nauczyłam się, że wdzięczność i przebaczenie są niezbędne dla mojego spokoju umysłu"...

 

Przypomnienie na dziś

    Nie jestem niewrażliwą osobą, ale czasami usprawiedliwiam moje niewrażliwe zachowania, twierdząc, że mam rację. Mogę szanować prawo innych do podejmowania jego czy jej wyboru, nawet jeśli zdecydowanie się z tym nie zgadzam. Moje relacje poprawią się, jeśli pokocham siebie w takim stopniu, by pozwolić innym ludziom być sobą.

„Kiedy sprawy przedstawiają się w ciemnych barwach, jest we mnie siła, by rozjaśnić je światłem zrozumienia i wdzięczności”. 

 codzienne-motywacje.pl

 ~~~

Fasolka po bretońsku, śliwki w czekoladzie, krówki, kompot, mandarynki, śliwki

11 komentarzy:

  1. Przyjęli kilka osób na operacje zaćmy.
    Nawet ksiądz tam przelotem był
    i błogosławieństw udzielał i komunii.
    Do domu wróciłam i czekam.
    To potrwa.
    Po operacji się leży pod kroplówką
    a potem wypis do domu i zakraplanie oczka,
    4 razy dziennie, codziennie przez jakiś czas.
    U.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że będziesz lepiej widziała .To jest zabieg ,ciemne okulary i nic nie wolno dźwigać .Zresztą net wszystko Ci opowie . Piosenka cudna .Miłego poniedziałku Ula .

      Usuń
    2. To nie ja mam operację, tylko mąż:)
      U.

      Usuń
    3. A to będzie miał opiekunkę .Super .

      Usuń
  2. Tym razem szybko zoperowali,
    sam wrócił do domu, nie zdążyłam nawet po niego pójść,
    obiadem zajęta, znaczy tą fasolką i zakupami
    a poza tym potrzeby nie było,
    blisko szpital jest
    gdyż operacja była przełożona z piątku na dziś,
    to w pierwszej kolejności był.
    O 16.00, pierwsze zakraplanie.
    U.

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie wspominki, w przeddzień Święta Zmarłych
    ogólnie u nas przyjętych, jako Wszystkich Świętych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dana ma drugi blog bardziej aktywny .Ten pierwszy służy informacyjne i jest to zamknięte dla niektórych osób Pisała wcześniej pewna kobieta ,ale dała sobie czas na przerwę ,Parę osób to czyta dlatego wklejam pewne tematy .To jest gdyby coś się działo .Nie jestem do końca samotny ,bez przesady .Nawet jak były zadymy i różni ludzie się dobijali do drzwi to nikt
    tam nie wszedł .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ do do Dany i do Ciebie,
    tego poprzedniego wpisu, nie odnoszę,
    tylko do osób z którymi na blogach,
    jakiś kontakt miałam i z nimi korespondowałam.
    Wy jesteście z forum gazety wyborczej,
    z którymi nigdy kontaktu nie miałam.
    U.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko swoje odpowiedzi odnoszę,do tych blogów,
    na których , multum komentarzy zostawiłam,
    a które są Wam zupełnie obce,
    gdyż tylko uznajecie fora gazety wyborczej
    i tam się jedynie produkujecie ze swymi wypowiedziami.
    Żałosne.
    U.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogdan, wydaje mi się, że ciągle masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.
    Czytaj ze zrozumieniem, chciałoby mi się powiedzieć.
    Wszędzie Cię pełno, ale to nic nie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. O Danek8599, tym Danku z Florydy, sobie przypomniałam
    a nie o innym nicku, on bloga dalej prowadzi, samotnie.
    I to jest smutne, gdyż tyle komentarzy
    na "luniemigotliwej" zostawił,
    a żaden z nich, na jego blog nie wchodzi,
    choćby tylko pozdrowienia jakieś przesłać.
    A takie plany miał na emeryturę wreszcie przechodząc,
    uzdrawiać ludzi chciał, a teraz to tylko samotność.
    Smutne.
    U.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...