Moja lista blogów

wtorek, 22 listopada 2022

Bierz życie jakim jest (4)

 Zespół Myslovitz z Mysłowic,

Niczym  Mikołaj Rej z Nagłowic,

sens wyjawiają  żywota,

 gdy dopada mnie drętwota,

 a rock  daje energię  lotem błyskawic.

 


Tekst
Nie poddaj sie, bierz zycie jakim jest I pomysl, ze na drugie nie masz szans
Po co ten stres, myslisz, ze nie masz nic Kazdy ma - nawet ty Czasem trzeba to po prostu znalezc Milosc, noc i deszcz, zycie tez Dlatego warto starac sie Powiedz, czy naprawde nic nie jestes wart Znajdz to w sobie, tak
Nie poddaj sie, bierz zycie jakim jest I pomysl, ze na drugie nie masz szans
Ten kraj jest jak psychodeliczny lot Czujesz, ze nie zmienisz nic Sprobuj wziac z tego 'cause To przeciez twoje zycie jest Popelniaj bledy i naprawiaj je Gdy dotkniesz dna odbijaj sie Wykorzystaj czas, drugiego juz nie bedziesz mial
Nie poddaj sie, bierz zycie jakim jest I pomysl, ze na drugie nie masz szans
/ w s t a w k a /
Odetchnij wiec, zastanow sie, znajdz jego sens Bierz zycie takim jakie jest I ciagle szarp i zmieniaj je, przed siebie idz Bierz zycie takim jakie jest I zmieniaj je i ciagle walcz, przed siebie idz
 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~`
Karczek bity z sosem beszamelowym, ziemniaki purre, buraki jako ćwikła,
porcyjka tortu urodzinowego

4 komentarze:

  1. Rym się-że w pierwszych dwóch wersach nie nastraja mnie dobrze, ale potem jest lepiej i rzeczywiście piosenka niesie ważne przesłanie: powtórki nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne najbardziej energetyzująca i dająca kopa piosenka, jaką sobie przyswoiłam i wkleiłam z cyklu:
      "Bierz życie jakie jest".
      Powtórki nie będzie?, no nie wiadomo,
      podobno dusza jest wieczna i nieśmiertelna:)
      Ale ja się zaświatami nie interesuję,
      tylko tym co tu i teraz.
      Rymuję czasem na siłę,to dla mnie takie sudoku- cudoku,
      taka poezja żartobliwa, prymitywa:)

      Usuń
    2. @irsila, "podobno" brzmi jak plotka, lepiej nie budować na tym planu na życie, bo jednak czasu straconego nikt nam nie zwróci.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...