Moja lista blogów

sobota, 19 listopada 2022

Pierwszy śnieg


Poczułam go na przejściu dla pieszych,

zapytał mnie dokąd się śpieszysz?

 -Po zakupy pruję,

obiad ugotuję.

A ty co, padasz i się cieszysz? 

Wczoraj, 18.11.2022




Stary aparat zaćmę ma

a nowy, 3 zjęcia wyżej,

o naładowanie baterii, poprosił.




 Moje nocne wybudzenie, daje mi natchnienie i myślenie,

co dziś zrobię ja, pewnie zakupy z rana,

potem trochę sprzątania, gotowania,

jakaś sjesta,

następnie za igłę się zabiorę przed telewizorem...

krzyżówki, teleturnieje, grecki serial, kabarety

i nic się w sumie nie dzieje.

Listopad jest dziwny z tym swoim krótkim dniem we mgle. 

Dwa lata temu, trochę lepiej było:

 https://irsila74.blogspot.com/search?q=listopadzica

2 komentarze:

  1. Zabudowania przypominają mi Puławy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie bloki baraki, można w całej Polsce znaleźć.
    W latach 50 tych je budowano.
    Jednak na plus jest to, że z cegły są,
    a tu w hucie dodatkowy atut, że pełno zieleni obok.
    Mieszkałam w blokach z betonu,
    ale wolę takie.:)

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...