Moja lista blogów

poniedziałek, 14 listopada 2022

Wdzięczność (1)

Tak jest, że populacja ludzka w większości,

nie uznaje okazywania wdzięczności.

Tylko żądać i wymagać,

a od siebie nic nie  dać .

A tak łatwo dojść do szczęśliwości.

 ,,Nie czekaj z wdzięcznością na nic wielkiego, bądź wdzięczny, a wszystko stanie się wielkie.”

Zatem jestem wdzięczna za małe rzeczy i za to co mam.

Ciepło w domu, brak długów, piękna przyroda za oknem,

za smaczne jedzonko, za zdrowie, za spokój, który sobie wypracowuję. 


 
wdzięczność - YouTube

 
~~~
14 listopada

To dziwne ale mam wrażenie że jestem świadoma Boga najbardziej
wtedy,kiedy jestem pogrążona w głębokiej rozpaczy i jedyne co mogę
Mu powiedzieć,to:"Boże pomóż mi!"Rzeczywiście On pomaga nam,
kiedy zwracamy się do niego w wielkiej potrzebie,ponieważ,"ludzka
potrzeba jest okazją dla Boga". Równie ważnym powodem,aby się
modlić jest wyrażenie wdzięczności.Wdzięczność sama w sobie jest
mocą przynoszącą uzdrowienie,co staje się coraz bardziej rzeczywiste,
kiedy stale włączamy ją do modlitwy.
Te z nas które tak długo borykały się z alkoholizmem,a teraz mogą
cieszyć się z powodu odzyskanego zdrowia jednej z bliskich osób,mają
dobry powód do wyrażenia wdzięczności w modlitwie.

Rozważanie na dzisiaj

Będę zdawała sobie sprawę z wielu błogosławieństw,jakimi jestem
obdarzona każdego dnia i będę pamiętała,aby być za nie wdzięczna.

"Modlisz się w chwilach rozpaczy i potrzeby;
obyś modlił się również w chwilach pełnych radości".
(Kahlil Gibran : Prorok) 
 
~~~~~
Kiedyś koleżanka żaliła się na picie męża,
pocieszałyśmy ją,~że powinna być wdzięczna, że nie pije denaturatu
 i stać go na alkohol... .
~~~~~~~
Spaghetti  z sosem pomidorowym, gyros z indyka, ogórek kiszony, jakieś owoce ze słoika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...